۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵
تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای طرح‌های راهداری ملایر
نماینده مردم ملایر در مجلس عنوان کرد:

تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای طرح‌های راهداری ملایر

همدان - بیگی نژاد، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای طرح‌های راهداری شهرستان ملایر خبر داد.

رضا بیگی نژاد در گفتگو با خبرنگار بازار از تخصیص ۷۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای طرح‌های راهداری شهرستان ملایر خبر داد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بهسازی راه های مواصلاتی ملایر در دستور کار قرار گرفته است، گفت: ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت محور اصلی ملایر به اراک تخصیص یافته است.

بیگی نژاد با یادآوری اینکه این اعتبارات جذب شده است و مناقصه انتخاب پیمانکار به زودی انجام خواهد شد؛ از تخصیص ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای زیرسازی و آسفالت برخی روستاها و انجام روکش آسفالت در برخی دیگر از روستاها خبر داد.

وی با اشاره به اینکه تخصیص این اعتبارات حاصل پیگیری از وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بوده است؛ از برگزاری مناقصه انجام برخی از این پروژه‌ها خبر داد و گفت: عملیات اجرایی طرح ها به محض مساعد شدن هوا شروع خواهند شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری برگزاری مناقصه برخی دیگر از محورها به زودی انجام خواهد شد و پروژه های اعلامی تا پایان سال ۱۴۰۰ به اتمام خواهند رسید.

کد خبر: ۷۵٬۱۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha