۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
 سند تفکیکی ۹۷۸ هکتار از اراضی صنعتی مازندران صادر شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران:

سند تفکیکی ۹۷۸ هکتار از اراضی صنعتی مازندران صادر شد

ساری- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اخذ سند تفکیکی ۹۷۸ هکتار از اراضی صنعتی استان خبر داد و گفت: ۵۵۳ هکتار از این سند در دولت تدبیر و امید تهیه شده است.

به گزارش بازار به نقل از شهرک های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: یکی از مهمترین دغدغه سرمایه گذاران در شهرکها و نواحی صنعتی، تعیین تکلیف اسناد تفکیکی بوده که تاکنون برای ۹۷۸ هکتار از اراضی شهرکهای صنعتی استان، سند تفکیکی صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به رشد ۳۱ درصدی اخذ سند تفکیکی در دولت تدبیر و امید تصریح کرد: این شرکت با تمام ظرفیت خود به دنبال رفع موانع دریافت سند تفکیکی تک برگی زمینهای شهرکها و نواحی صنعتی است تا با واگذاری آن به واحدهای تولیدی، نسبت به رفع بخشی از مشکلات فعالان اقتصادی که نیاز به این اسناد دارند، اقدام شود.

موسوی بیان داشت: قبل از دولت تدبیر و امید. برای ۴۲۳ هکتار از زمینهای شهرکها و نواحی صنعتی استان سند تفکیکی صادر شده بود که با توجه به پیگیریهای به عمل آمده، توانستیم برای ۵۵۳ هکتار نیز سند تفکیکی زمین اخذ کنیم که نسبت به مشابه قبل از رشد ۳۱ درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه سند تفکیکی از مزیتهای فراوانی برخوردار است، اظهار کرد: اعمال ارزش واقعی واحدهای تولیدی و صنعتی، افزایش قدرت سرمایه در گردش، نقل و انتقال و جذب شریک تجاری، اخذ تسهیلات، ترهین محل اجرای طرح و وثیقه قرار دادن سند مالکیت از مهمترین مزیتهای بهرمندی سند تفکیکی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ادامه داد: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ پروانه بهره برداری می شوند می توانند با مراجعه به دفتر شرکت، نسبت به دریافت سند تفکیکی تک برگی اقدام کنند.

کد خبر: ۷۵٬۱۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha