۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
لزوم بازنگری در نحوه کار پیمانکاران جمع آوری پسماندهای زباله در همدان
فرماندار همدان تاکید کرد:

لزوم بازنگری در نحوه کار پیمانکاران جمع آوری پسماندهای زباله در همدان

همدان - محمدی، فرماندار همدان گفت: وضعیت مدیریت پسماندهای زباله در همدان مطلوب نیست و بازنگری در نحوه کار پیمانکاران این بخش ضروری است.

محمدعلی محمدی در حاشیه برگزاری کارگروه مدیریت پسماند همدان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شبکه جمع آوری و انتقال فاضلاب بلوار شهید همدانی با توجه به فعالیت واحدهای صنعتی، اداری و تولیدی در این مسیر نیازمند ساماندهیاست، افزود : تخلیه فاضلابها از نظر غلظت آلوده کننده ها باید بر اساس استاندارد انجام شود.

وی با بیان اینکه خروجی فاضلاب کارخانجات نباید کیفیت آب را برای استفاده های منظور شده تغییر دهد، تاکید کرد : این واحدها باید فاضلاب های تولیدی را با بررسی های مهندسی و استفاده از تکنولوژی مناسب و اقتصادی تا حد استانداردها تصفیه و به سمت شبکه سراسری جمع آوری فاضلاب انتقال دهند.

فرماندار همدان اضافه کرد: با توجه به حجم قابل توجه پسابهای شهری، صنعتی و آبهای برگشتی، برنامه ریزی برای اسـتفاده از ایـن منـابع بـا لحاظ کردن جنبه های زیست محیطی به عنوان راهکاری مناسب جهت جبران بخشی از کمبود منابع آب و همچنین کـاهش آلـودگیهـا مورد توجه است.

محمدی عنوان کرد: ساماندهی وضعیت فاضلاب بلوار شهید همدانی باید توسط شرکت آب و فاضلاب با همکاری اداره محیط زیست،شرکت شهرکهای صنعتی و واحدهای تولیدی این مسیر هر چه سریعتر آغاز شود.

وی به فعالیت بی ضابطه واحدهای متعدد ضایعاتی در مسیر روستای «انصارالامام» همدان و لزوم ساماندهی این واحدها نیز اشاره کرد و گفت: وضعیت مدیریت پسماندهای زباله مطلوب نیست و بازنگری در نحوه کار پیمانکاران این بخش توسط شهرداری ضروری است.

کد خبر: ۷۵٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha