۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
توزیع یک‌هزار تن شکر در لرستان
رئیس سازمان صمت لرستان خبر داد:

توزیع یک‌هزار تن شکر در لرستان

لرستان- رازانی، رئیس سازمان صمت لرستان با بیان اینکه ۵۰۰ تن شکر در لرستان توزیع شد، گفت: برای سهمیه اسفندماه نیز ۵۰۰ تن در نظر گرفته شده که از امروز در سطح فروشگاه‌های معتبر توزیع می‌شود.

بختیار رازانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در حال حاضر قیمت شکر دو نرخی است یعنی یک نوع شکر داریم که مخصوص صنف‌هایی مانند کلوچه‌پزی و شیرینی‌پزی است که بالای ۱۱ هزار تومان قیمت دارد و از قبل نیز نرخ آن همین گونه بوده است.

وی افزود: نوع دوم شکر، جهت مصرف خانوار است که در بسته‌های یک و ۱.۵ کیلوگرمی بسته‌بندی و به بازار ارائه می‌شود و قیمت آن حدود شش هزار و ۵۰۰ تومان است.

رئیس سازمان صمت لرستان عنوان کرد: در واقع ما شکر را به قیمت شش هزار و ۶۵۰ تومان و به صورت فله‌ای و بسته‌بندی نشده می‌خریم سپس آن را در بسته‌های یک کیلوگرمی به قیمت هشت هزار و ۷۰۰ تومان در سطح بازار و فروشگاه‌های بزرگ و معتبر استان توزیع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هفته قبل در همه فروشگاه‌های منتخب از جمله افق کوروش، رفاه و اتکا شکر توزیع شده است، تصریح کرد: توزیع شکر این هفته نیز از امروز یا فردا شروع می‌شود کمااینکه در این مدت، حدود ۵۰۰ تن شکر در استان توزیع شده است.

رازانی با بیان اینکه سهمیه اسفندماه نیز ۵۰۰ تن است، خاطرنشان کرد: کمبود زیادی در خصوص تأمین شکر خانوار نداریم و از لحاظ صنف و صنعت هم چون قیمت شکر تا حدی بالا رفته، استقبال چندانی از آن صورت نمی‌گیرد؛ آنها معتقدند که با قیمت کمتری در بازار می‌توانند شکر را تهیه کنند پس از نرخ مصوب استقبالی ندارند.

وی با بیان اینکه این میزان عرضه جوابگوی نیاز خانوار است ولی برای اصناف کافی نیست، گفت: ما شکر را از انبار غلات تهیه می‌کنیم و به قیمت شکرهایی که در سطح بازار توزیع می‌کنیم، نظارت داریم اما نرخ شکر در دست ما نیست و در دست ستاد تنظیم بازار است.

کد خبر: ۷۵٬۰۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha