۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
ساخت برج دریایی در اولین بندر خصوصی کشور آغاز شد
با حضور مسئولان؛

ساخت برج دریایی در اولین بندر خصوصی کشور آغاز شد

فریدونکنار - ساخت پروژه ساختمان مرجع و برج دریایی اولین بندر خصوصی کشور در فریدونکنار با حضور مسئولان استانی و محلی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار بازار، بندر فریدونکنار اولین بندر خصوصی کشور است که از سال ۸۶ فعالیت آن در نوار ساحلی استان مازندران آغاز شد و پروژه ساختمان مرجع دریایی پیش ازظهر دوشنبه با حضور مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران در این بندر کلنگ زنی شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ساختمان برج دریایی در هشت طبقه و با ارتفاع ۳۲ متر ساخته می شود، مساحت این ساختمان را بیش از هزار و ۷۸۰ مترمربع بیان کرد و گفت: برای ساخت این پروژه حدود ۱۶ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

محمدتقی انزان پور ایجاد پروژه میدانگاهی را از دیگر پروژه هایی دانست که به زودی در بندر فریدونکنار اجرایی می شود و افزود: برای این پروژه نیز ۲۲ میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی بهره گیری از تجهیزات نوین و روز را در ناوبری کشتی های تجاری، ثبت و بازرسی شناورها و ارتقای سطح کیفی خدمات را از مزایای ایجاد برج بندری در بندرخصوصی فریدونکنار بیان کرد و افزود: عملیات بارگیری و تخلیه در بندر فریدونکنار نیز امسال رشد چشمگیری داشته است.

انزان پور، وجود ۶۴ هکتار پسکرانه، نزدیکی به پایتخت و داشتن مجهزترین سایت نفتی شمال را از مزایای بندر خصوصی فریدونکنار بیان کرد و گفت: تبدیل این بندر به منطقه ویژه اقتصادی از جمله برنامه ها است.

سه بندر در نوشهر، فریدونکنار و امیرآباد درمازندران فعال است.

کد خبر: ۷٬۵۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha