۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
رأی کمیسیون تلفیق به افزایش ۳ برابری اعتبارات رتبه‌بندی فرهنگیان
عضو کمیسیون تلفیق بودجه خبر داد

رأی کمیسیون تلفیق به افزایش ۳ برابری اعتبارات رتبه‌بندی فرهنگیان

اسماعیلی، عضو کمیسیون تلفیق بودجه از افزایش سه برابری اعتبارات برای اجرای رتبه بندی فرهنگیان از مبلغ ۵ هزار به حداقل ۱۵ هزار میلیارد تومان بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی اسماعیلی با اشاره به تغییرات لایحه بودجه ۱۴۰۰ در کمیسیون تلفیق بودجه پس از بازگشت مجدد لایحه به مجلس، عنوان کرد: کمیسیون تلفیق بودجه با توجه اهمیت آموزش و پرورش اقدامات مهمی را در این حوزه صورت داد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی، یکی از محورهای مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را توجه به وضعیت معیشتی معلمان برشمرد و گفت: سال‌های سال است که معلمان درخواست اجرای کامل نظام رتبه بندی معلمان را دارند تا با اعمال مدارک خود در بتوانند از حق و حقوق کافی برخوردار شوند.

وی با یادآوری اینکه در لایحه اولیه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرد، مبلغ قید شده در بودجه فقط یک سوم نیاز معلمان در زمینه رتبه بندی فرهنگیان را پوشش می‌داد، افزود: بر همین اساس پس از اصلاحیه بودجه در تلفیق رقم ۵ هزار به ۱۵ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد.

اسماعیلی اضافه کرد: بر این اساس، رتبه بندی معلمان در فهرستی که در بند «و» تبصره ۲ لایحه بودجه ۱۴۰۰ آمده است، گنجانده شد و این پیشنهاد پس از تصویب در کمیسیون تلفیق راهی صحن علنی مجلس برای تصویب نهایی خواهد شد.

رییس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین مقرر شد اعتبارات مد نظر رتبه بندی فرهنگیان تخصیص ۱۰۰ درصدی داشته باشد تا رتبه بندی فرهنگیان در سال ۱۴۰۰ به صورت کامل اجرایی شود.

به گزارش خانه ملت، لازم به ذکر است مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه پس از تصویب در صحن علنی و تأیید شورای نگهبان لازم الاجرا خواهد بود.

کد خبر: ۷۴٬۹۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 8
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجید کریمیان IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      سلام بر جهادگران وتلاشگران مجلس انقلابی به خدا قسم ما هم برای این مجلس انقلابی تلاش زیادی کردیم که انسانها ی شایسته ای مانند شما راس امور باشند نماینده ارزنده شهرستان فسا جناب آقای دکتر فیروزی گواه این پشتیبانی صددرصدی معلمان عزیز ومظلوم هستند انشاالله که شما جهادگران وعدالت جویان ما را به حقمان برسانید وگرنه ازاین دولت برای کسی آبی گرم نمیشه درود بر شما عزيزان انقلابی انشاالله با یک رئیس جمهور انقلابی همه چیزدرست میشود معلمان عزیز لطف کنید یک طومار تشکری از جهاد گران مجلس آماده وهمگی معلمان از این کار عظیم و شایسته وبجای آنها تشکر به عمل آید بالاخص آقایان حاج بابایی عزیز وفیروجایی وهمه عزیزانی که واقعا وانصافا دراین عمل خداپسندانه زحمات زیادی کشیدند مطمئن باشید معلمان جامعه هیچ وقت این تلاش شماها را فراموش نخواهند کرد وانشااله به زودي زود جبران خواهند نمود درپناه خدا و قرآن موفق وموید وپيروز باشید
      • فرهنگی IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
        1 0
        مگر چقدر اضافه میشه که بخواهیم تشکر کنیم، برای ۵۰۰ تومن، این نماینده ها برای خودشون که اکثرا هیات علمی هستند مالیات را حذف کردند و به حقوقهای خودشون ۱۰ میلیون اضافه کردند، برای معلمان هم ۵۰۰ تا یک میلیون
      • IR ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
        0 0
        هر وقت به طور کامل رتبه بندی اجرایی شد حتما این کار را انجام خواهیم دهد.اجرای کامل رتبه بندی ۳۰ هزهر ملیارد بودجه می خواد .
    • ناشناس IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      3 0
      درود وسلام خدا بر مجلس انقلابی
    • ناشناس IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      0 0
      سلام من جبهه نرفتم ولی راهیان نوررفتم ازایثاررزمندگان ۱۵ساله گفتندچرارزمندگان معسرفاقدبیمه ازکشوراسلام دفاع کردندحمایت کنیدرزمندگان دفاع مقدس
    • معلم IR ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      0 0
      سلام هنوز از مجلس انقلابی غیر از شعار چیزی ندیدیم خدا کنه رتبه بندی را واقعا و کامل عملی کنند
    • علی IR ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
      1 0
      سلام همینو وزارت بهداشت با افزایش حداقل 3 میلیون تومان از دی ماه 99 اجرا کرده این گدا بازیا چیه خودتونو مسخره کردین با این رتبه بندیتون 2 روز باماشینم کار کنم از رتبه بندی بیشتر درامد دارم معلمی هم کشک میخوان با این ماهی هفتصد تومن به معلما ارزش بدن ... ده سال پیش وقتی تو روستا درس میدادم یکی از دانش آموزامون کهکارشون کشاورزی بود رقم حقوق ما رو که میدیدن خندشون میگرفت الانه که با یه بار سبزی به اندازه کل سال ما در آمد کسب میکنن.
    • غفاری FR ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۴
      0 0
      عرض خسته نباشید و خداقوت خدمت نماینده محترم شهرستان میانه جناب آقای اسماعیلی .