۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
افزایش ۲ برابری ظرفیت واحدهای تولید مواد شوینده و بهداشتی

افزایش ۲ برابری ظرفیت واحدهای تولید مواد شوینده و بهداشتی

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران گفت: ظرفیت واحدهای صنعتی تولیدی مواد ضد عفونی، شوینده و بهداشتی در ۱۵ روز گذشته ۲ برابر افزایش یافته است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، صابر پرنیان گفت: ۵۰ واحد صنعتی در حال افزایش ظرفیت و تغییر خطوط تولید جهت تولید مواد ضدعفونی و شوینده ها و ماسک در استان تهران در هستند.

افزایش ظرفیت تولید مواد بهداشتی و ضد عفونی در تهران به ۴۰۰ هزار تن تا هفته های آتی

وی با اعلام اینکه شیفت تولیدی واحدها عموما تبدیل به دو شیفت و سه شیفت شده است، گفت: ظرفیت تولید انواع مواد بهداشتی و ضد عفونی در سال گذشته در تهران حدود ۱۰۰ هزار تن بود که تا هفته های آتی تا حدود ۴۰۰ هزار تن خواهد رسید.

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران با بیان اینکه تولید ماسک هم رشد قابل توجهی یافته و افزایش چند برابری را شاهد هستیم، تصریح کرد: ظرفیت تولید قبل از شیوع ویروس کرونا در تهران ۴۷ میلیون عدد در سال، فقط در تهران بود که پیش بینی می‌شود به شدت در حال افزایش ظرفیت هست.

پرنیان با تأکید بر اینکه تولید کنندگان و مهندسین و تکنسین ها و کارگران عزیز دوشادوش کادر پزشکی و پرستاری به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند، افزود: زنجیره تامین واحدهای تولیدی بایستی تقویت شود تا امکان تداوم تولید وجود داشته باشد

وی گفت: صدور مجوز افزایش تولید و خطوط جدید بایستی به صورت فوری و بدون بوروکراسی اداری و فقط با تایید فنی سازمان غذا و دارو صادر شود.

مدیرعامل شهرک های صنعتی تهران در پایان با اشاره به اینکه هیچ گونه مشکلی فنی و تخصصی و زیر ساختی وجود ندارد، اضافه کرد: ظرفیت تولید کشور در زمینه مواد به بهداشتی تا ده برابر در صورت تامین مرتب مواد اولیه به راحتی امکان پذیر است.

کد خبر: ۷٬۴۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha