۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
 سه ماه فرصت برای بازپرداخت  وام های واحدهای تولیدی تعیین شود
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

سه ماه فرصت برای بازپرداخت وام های واحدهای تولیدی تعیین شود

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی زنجان، گفت: مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد برای همه واحدهای تولید و اقتصادی داده شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی یگانه فرد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل اتاق بازرگانی استان زنجان، گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم انجام اقدامات بهداشتی مراقبتی و کاهش استرس و در راستای بالا بردن سلامت جامعه، اتاق بازرگانی زنجان نیز اقدامات خود را در بخش‌ توزیع مواد شوینده آغاز کرد.

وی با بیان اینکه توزیع مواد ضدعفونی کننده از دیروز در استان آغاز شده است، اظهار کرد: پس از توزیع رایگان مواد ضد عفونی کننده در بین بیمارستان‌ها، اماکن عمومی و دستگاه‌های اداری پر رفت و آمد و سپس ایجاد پایگاه‌های سلامت و توزیع برشورهای آموزشی، اتاق بازرگانی در راستای کمک به فعالان اقتصادی در شرایط کنونی اقدامات خود را آغاز کرده است.

رئیس اتاق بازرگانی زنجان، گفت: اتاق بازرگانی زنجان با توجه به موضوع شیوع ویروس کرونا، طی نامه روز یکشنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۸ به استاندار زنجان و بانک مرکزی، پیشنهاد مهلت سه ماه برای پرداخت اقساط بدون اعمال هرگونه دیرکرد برای همه واحدهای تولید و اقتصادی را ارائه کرده و هدف از این این مهم کمک به وضعیت اقتصادی فعالان اقتصادی است.

یگانه فرد ابراز کرد: با توجه به شرایط کنونی و محدودیت‌های اعمال شده برای مراودات تجاری و بسته شدن مرزها دربخش‌های مختلف که کسب و کارهای فعالان اقتصادی به ویژه واحدهای کوچک و متوسط را با مشکلاتی مواجه کرده است این مهم اجرا می شود.

کد خبر: ۷٬۴۹۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha