۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
ضرورت مدیریت فضای اقتصادی کشور توسط دولت/ راه برای سوء استفاده کنندگان بسته شود
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس:

ضرورت مدیریت فضای اقتصادی کشور توسط دولت/ راه برای سوء استفاده کنندگان بسته شود

اردبیل - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با اشاره به سوء استفاده دلالان از شرایط خاص کشور و مخصوصا فضای اقتصادی، از دولت و نهادهای قضایی و نظارتی خواست تا به طور جدی با این موضوع برخورد کنند.

صدیف بدری در گفت و گو با خبرنگار بازار، با بیان این که شرایط کشور، خاص است، گفت: در چنین شرایطی رها کردن بازارهای اقتصادی به هیچ وجه به مصلحت نیست و دولت همراه با نهادهای نظارتی به بهترین شکل، کنترل فضای اقتصاد را  باید در دستور کار داشته باشند.

وی هر گونه رها شدگی و عدم کنترل در فضای اقتصادی را عاملی در جهت ایجاد انواع ناهنجاریها و اختلالات اقتصادی برشمرده و گفت: متاسفانه عده ای از همین فضا سوء استفاده می کنند و به هر طریقی سعی می کنند از آب گل آلود فقط برای منافع شخصی استفاده کنند. این در شرایطی است که اقتصاد ما نیاز به مدیریت حرفه ای و علمی دارد تا بتواند شرایط تحمیلی را پشت سر بگذارد.

وی با بیان این که تجربه شرایط خاص در کشور، نیاز به همدلی و مدیریت اوضاع را دوچندان می کند، گفت: وقتی همیاری و کمک به همنوع در فرهنگ مردم ما ریشه دارد، در چنین شرایطی همین فرهنگ باید عمل کرده و شرایط را در اسرع وقت به حالت نرمال بازگرداند. البته که در این میان همواره افراد مغرضی هم هستند که اصولا منافع همنوع برایشان معنی ندارد.

بدری با تاکید بر این که این عده نباید به این راحتی فضا را به نفع خودشان تغییر دهند، گفت: هم دولت باید شرایط را مدیریت کند و هم نهادهای نظارتی و  دستگاه قضایی با سوء استفاده کنندگان از این شرایط برخورد جدی داشته باشند.

نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه همیشه عده ای هستند که از هر فرصتی به نفع خود بهره برداری می کنند که در این میان انتظار از دولت، مدیریت فضا و کنترل شرایط است و البته نهادهای قضایی و نظارتی هم قطعا به نفع عموم مردم و کنترل شرایط عمل خواهند کرد.

بدری در پایان گفت: در شرایطی قرار داریم که هم باید با آرامش کارها را پیش ببریم و هم درک درستی از بحران پیش رو داشته باشیم، تنها در این صورت است که می توانیم فضای کلی جامعه و مخصوصا فضای اقتصادی را به درستی مدیریت و کنترل کنیم.

کد خبر: ۷٬۴۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha