۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
رونمایی و راه‌اندازی رسمی بازار اینترنتی صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی
با حضور معاون استاندار آذربایجان شرقی انجام شد؛

رونمایی و راه‌اندازی رسمی بازار اینترنتی صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی

تبریز- بازار اینترنتی صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، رونمایی شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی آذربایجان شرقی، بازار اینترنتی صنایع‌دستی استان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و میراث‌فرهنگی، مسوولان سازمان برنامه و بودجه و جمعی از هنرمندان صنایع‌دستی استان، رونمایی شد.

جواد رحمتی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در این مراسم با ابراز خرسندی از راه‌اندازی و آغاز به‌کار بازار اینترنتی صنایع‌دستی استان، گفت: با توجه به اینکه طی سال‌های اخیر بستر لازم برای تجارت الکترونیکی بیشتر فراهم شده، از این رو با ایجاد زیرساخت‌های کافی می‌توان میزان فروش صنایع‌دستی را با کاهش مسافت تا سرتاسر دنیا توسعه داد.

وی با بیان اینکه شرایط کرونایی بار دیگر اهمیت و ضرورت استفاده از بازاریابی و تبلیغات بازگو کرد، ادامه داد: بازار اینترنتی صنایع‌دستی استان نتیجه‌ ارزشمند استفاده بهینه از شرایط کرونایی در راستای توسعه و رونق چرخه اقتصادی حوزه هنر است که بدین طریق مخاطبان به‌صورت مستقیم محصولات هنری هنرمندان خلاق استان را مشاهده و اقدام به تهیه خواهند کرد.

رحمتی یادآور شد: راه‌اندازی بازار اینترنتی صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی فرصتی مغتنم برای معرفی جامع هنرهای فعال استان است همچنین این سایت می‌تواند فرصتی برای شرکت هنرمندان استان‌های همجوار ایجاد کند تا با قرار دادن هنرهای خود در این سایت، چرخه اقتصادی این حوزه ارزشمند  بیش از پیش رونق یابد.

کد خبر: ۷۴٬۷۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha