۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
فروش فوق‌العاده نوروزی در بوشهر جایگزین نمایشگاه‌های بهاره شد
برای تخفیف قیمت کالاها در ایام پایانی سال؛

فروش فوق‌العاده نوروزی در بوشهر جایگزین نمایشگاه‌های بهاره شد

بوشهر- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: برای تخفیف قیمت کالاها در ایام پایانی سال فروش فوق‌العاده نوروزی در استان بوشهر جایگزین نمایشگاه‌های بهاره شد.

به گزارش بازار، سید حسین حسینی صبح دوشنبه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: به منظور ضرورت رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طبق مصوبات مدیریت ستاد بحران استان نمایشگاه‌های فروش بهاره که قرار بود از ۱۴ تا ۲۳ اسفندماه امسال در بوشهر و دیگر شهرستان‌های استان برای فروش کالاهای مختلف ویژه عید نوروز برگزار شود لغو شد.

وی تصریح کرد: قرار بود در این نمایشگاه‌ها کالاهایی همچون گوشت قرمز، مرغ، میوه، پوشاک، کیف و کفش و غیره عرضه شود.

حسینی اضافه کرد: همه اقدامات برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در استان بوشهر با همکاری همه دستگاه‌ها و مردم انجام‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر بیان کرد: ضدعفونی نقاط شهری به ویژه معابر و رعایت بهداشت فردی مردم در راستای مقابله با ویروس کرونا ستودنی است.

وی تصریح کرد: با توجه به لغو برگزاری این نمایشگاه‌ها در بوشهر هزینه‌های پرداخت‌شده برای غرفه‌ها از طریق اتاق اصناف مرکز استان به متقاضیان بازگردانده می‌شود و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

حسینی افزود: تدابیر لازم برای توزیع کالاهای اساسی طرح تنظیم بازار، برنامه‌ریزی فروش فوق‌العاده و تخفیف قیمت برخی از کالاها نیز در ایام پایانی سال ویژه نوروز پیش‌بینی‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به تأمین میوه ویژه ایام عید نوروز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تأمین ۸۰۰ تن میوه شامل ۵۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب شده است.

حسینی بابیان اینکه اکنون میوه موردنیاز شب عید تأمین و ذخیره‌شده است، گفت: این میوه‌ها از طریق فروشگاه‌های مجاز با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار در سراسر استان بوشهر توزیع می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت بوشهر از لغو برگزاری نمایشگاه‌های بهاره خبر داد و خاطرنشان کرد: در این راستا فروش فوق‌العاده نوروزی جایگزین نمایشگاه‌های بهاره برای تخفیف قیمت کالاها در ایام پایانی سال شد.

کد خبر: ۷٬۴۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha