۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۱۶.۲۸۲ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شد
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان:

آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۱۶.۲۸۲ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شد

زنجان- افشاری، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان گفت: از سال ۹۲ تاکنون آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۱۶.۲۸۲ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شده است. 

اسماعیل افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار به آبگیری طرحهای تغذیه مصنوعی به منظور تقویت سفره های آب زیر زمینی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی با حجم ۱۶.۲۸۲ میلیون متر مکعب در زنجان انجام شده است. 

وی اظهار کرد: یکی از راهکارهای تقویت سفره آب های زیرزمینی تغذیه مصنوعی است و این مهم در استان با قوت بیشتری انجام می شود. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان با بیان اینکه آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی به منظور تقویت سفره های آب زیر زمینی در استان از سال ۹۱ آغاز شده است، گفت: این طرح توسط شرکت آب منطقه ای استان با مدیریت خوبی انجام می شود. 

افشاری همچنین از تهیه و نصب دو هزار و ۶۳۸ دستگاه هوشمند آب و برق بر روی چاه‌های کشاورزی استان زنجان خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تاکنون این مهم در استان انجام گرفته است. 

وی بر لزوم مدیریت مصرف آب در زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: شهروندان زنجانی بر این امر اذعان داشته باشند که بارش ها در استان کاهش یافته و باید مدیریت الگوی مصرف آب را مد نظر قرار دهند. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان تاکید کرد: طی دی ماه و بهمن ماه بارش ها در استان خوب بود و امیدواریم تا پایان سال بارندگی ها تقویت شود.

کد خبر: ۷۴٬۶۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha