۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
احتمال اصلاح پیشنهاد دولت درباره «ارز ۴۲۰۰ تومانی در ۶ ماه آینده»
سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس با بازار مطرح کرد

احتمال اصلاح پیشنهاد دولت درباره «ارز ۴۲۰۰ تومانی در ۶ ماه آینده»

رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ در مجلس گفت: احتمال دارد پیشنهاد دولت درباره «ارز۴۲۰۰ تومانی در ۶ ماه آینده» اصلاح و تغییر کند.

رحیم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به بررسی بودجه ۱۴۰۰ در مجلس گفت: سعی ما بر این است که بررسی اصلاح بودجه ۱۴۰۰ را تا روز شنبه جمع بندی و نهایی کنیم و نهایتاً در روز یکشنبه بررسی بودجه در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با توجه به زمان محدودی که تا پایان سال وجود دارد حتما شورای نگهبان هم به صورت موازی کار بررسی بودجه را همگام با مجوز آغاز می‌کند تا ایرادات شورای نگهبان هم در حین رسیدگی بودجه برطرف و اصلاح شود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ بیان داشت: تمام سعی خودمان را می‌کنیم تا تاریخ ۲۹ اسفند بودجه به اتمام رسیده و به دولت ابلاغ شود.

زارع در ادامه با اشاره به سیاست مجلس در قبال تصمیم دولت درباره ارز ۴۲۰۰ بیان داشت: دولت در لایحه اصلاحی پیشنهاد داده تا ارز ۴۲۰۰ تومانی تا ۶ ماه اول سال برقرار باشد البته در این زمینه در کمیسیون تلفیق تغییراتی داده شد که نهایتاً آن بودجه مورد مخالفت مجلس قرار گرفت.

این نماینده مجلس تاکید کرد: با این حال این مسئله به رای مجلس بستگی دارد که آیا ارز تک‌نرخی رای بیاورد و یا ارز ۴۲۰۰ تومانی.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بود ۱۴۰۰ تصریح کرد: البته احتمال دارد پیشنهاد دولت درباره دوام ارز۴۲۰۰ تومانی تا ۶ ماه آینده اصلاح و تغییر کند. با این حال همگی موارد بستگی به نظر نمایندگان مجلس دارد.

کد خبر: ۷۴٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha