۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
سرمایه گذاری ۴۲ هزار میلیاردی خیران و بنیاد برکت در مازندران
استاندار مازندران خبر داد

سرمایه گذاری ۴۲ هزار میلیاردی خیران و بنیاد برکت در مازندران

ساری- استاندار مازندران گفت: خیران و بنیاد برکت بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال در امر رفاه و اشتغال استان سرمایه گذاری کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان شامگاه سه شنبه در آیین تقدیر از خیران روستایی در استانداری مازندران اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و بنیاد برکت تاکنون بیش از ۴۲ هزار میلیارد ریال در امر رفاه واشتغال در استان سرمایه گذاری کرده است.

وی با بیان اینکه این اعتبار در بخش های عمرانی، اشتغال، آموزشی وغیره هزینه شده است، از راه اندازی مجمع خیران روستایی در استان خبر داد و گفت: خیران وتشکل های مردم نهاد نقش بسزایی در توسعه استان و اشتغال ایفاء کرده اند.

وی به پروژه های مختلف اجرا شده در حوزه های درمانی، مسکن واشتغال در روستاها گفت: برای کاهش مهاجرت در روستاها نیازمند سرمایه گذاران خیران وبخش خصوصی هستیم.

استاندار مازندران یادآور شد: تشکیل تشکل های مردم نهاد وسمن ها می تواند به گسترش اشتغال در استان کمک کند از اینرو از هرگونه سرمایه گذاری در این بخش حمایت خواهیم کرد.

حسین زادگان شمار روستاهای استان را بیش از سه هزار روستا بیان کرد و گفت: این مناطق نقش مهمی در تولید واشتغال دارند وباید سرمایه گذاری بخش خصوصی را به این مناطق هدایت کنیم.

کد خبر: ۷۴٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha