۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب شرب شهری و روستایی
استاندار خراسان شمالی خبر داد

اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه آب شرب شهری و روستایی

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: در قالب یک تفاهم‌نامه با قرارگاه سازندگی ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب شرب شهری و روستایی اختصاص می‌یابد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی محمدعلی شجاعی در پویش هر هفته الف_ب_ ایران افتتاح پروژه‌های آب و برق با حضور وزیر نیرو به‌صورت ویدئوکنفرانس افزود: از مبلغ فوق ۴۰۰ میلیارد تومان آن مربوط به حوزه آب شرب روستایی است.

وی به حوزه آب‌سرانی اشاره و تصریح کرد: طرح خط انتقال آب‌سرانی به طول ۱۸۰ کیلومتر از مرز به سه شهرستان امیدواریم سریع‌تر انجام شود تا برای مصارف کشاورزی بیشتر بهره‌مند شویم.

شجاعی اظهار کرد: وزارت نیرو در اتمام پروژه‌های بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی این مجموعه در استان ما را همراهی کند.

استاندار خراسان شمالی افزود: شهرستان‌های گرمه، فاروج، راز و جر گلان و جاجرم بدون ردیف فاضلاب هستند که از وزارت نیرو انتظار کمک و همراهی را داریم.

شجاعی با بیان اینکه مجموعه وزارت نیرو در استان عملکرد بسیار مطلوبی داشته است، اظهار داشت: وزارت نیرو به‌نوعی فونداسیون کشور را به‌خوبی برای تمام وزارتخانه‌ها پایه‌ریزی کرده و بدین طریق موجب شده تا سایر بخش‌ها در مسیر توسعه قدم بردارند.

وی با ابراز رضایتمندی از عملکرد وزیر نیرو بیان کرد: وزیر نیرو و همراه با یک تیم منسجم توانسته به‌گونه‌ای عمل کند تا احساس تحریم بودن ایجاد نشود.

استاندار خراسان شمالی مجموعه وزارت نیرو را یک مجموعه پویا، زنده ، آماده تغییر و به‌روز دانست و افزود: اگر اقدامات مجموعه وزارت نیرو نبود نمی‌توانستیم حرف از پیشرفت، توسعه و آبادانی بزنیم.

کد خبر: ۷۴٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha