۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
شناسایی ۴۳۳۱ اشتراک غیرمجاز در برق تبریز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد

شناسایی ۴۳۳۱ اشتراک غیرمجاز در برق تبریز

تبریز- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز از رفع و جمع‌آوری تمام ۴ هزار و ۳۳۱ فقره اشتراک غیرمجاز شناسایی شده طی سال جاری در این منطقه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی در تشریح عملکرد شرکت در حوزه‌ شناسایی و جمع‌آوری برق‌های غیرمجاز طی ۱۰ ماهه‌ سال ۹۹ اظهار داشت: طی این مدت، ۴ هزار و ۳۳۱ مورد برق غیرمجاز شناسایی و در مجموع از تلفات ۷ گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شد.

وی ادامه داد: از میان ۴ هزار و ۳۳۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده، یک هزار و ۱۶۷ اشتراک غیرمجاز نامشهود و شامل دستکاری و سوء استفاده‌ بود که تمامی این اشتراکات غیرمجاز رفع شد. همچنین ۳ هزار و ۱۶۴  فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران تمامی این اشتراکات غیرمجاز جمع‌آوری شده و ۲۴۷ اشتراک با درخواست مشتریان به اشتراک قانونی تبدیل شد.

وی در تشریح گزارش عملکرد اشتراکات غیرمجاز در سال ۹۹ نیز گفت: بیشترین برق‌های غیرمجاز به ترتیب در حوزه‌ی امور برق اندیشه، قراملک و روشنایی شناسایی شده‌اند.

کاظمی در تشریح گزارش عملکرد انشعابات غیرمجاز در سال ۹۸ نیز گفت: طی سال گذشته ۳ هزار و ۸۴۱ اشتراک غیرمجاز شناسایی و در مجموع از هدررفت ۱۱.۵ گیگا وات ساعت انرژی جلوگیری شده بود.

وی ادامه داد: از میان ۳ هزار و ۸۴۱ انشعاب غیرمجاز شناسایی شده در سال گذشته، یک هزار و ۱۳۱ اشتراک غیرمجاز نامشهود و شامل دستکاری و سوء استفاده‌ بود که ۹۵۸ فقره از آنها رفع شد. همچنین ۲ هزار و ۵۲۸  فقره انشعاب غیرمجاز مشهود کشف و شناسایی و با تلاش همکاران ۲۲ هزار و ۳۱۲ اشتراک جمع‌آوری شده و ۶۸۱ اشتراک با درخواست مشتریان به اشتراک قانونی تبدیل شد.

کد خبر: ۷۴٬۳۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha