۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۷
کالاهای اساسی مورد نیاز آذربایجان غربی در حال تهیه و توزیع است
معاون سازمان صنعت و معدن آذربایجان غربی:

کالاهای اساسی مورد نیاز آذربایجان غربی در حال تهیه و توزیع است

ارومیه- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی از تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارهای استان خبر داد و گفت: این کالاها هم اکنون در حال توزیع هستند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد دهقان ظهر یکشنبه در حاشیه نشست مدیران سازمان در گفتگو با خبرنگاران از اعلام سهمیه کالاهای اساسی مورد نیاز در استان خبر داد و گفت: سهمیه تخصیص یافته برای استان یک هزار و ۲۰۰ تن برنج هندی ۱۱۲۱ و یک هزار تن روغن نباتی است.

وی در خصوص سهمیه شکر در استان نیز گفت: طبق این سهمیه، سهم شکر سفید برای مصرف خانوار یک هزار تن و شکر سفید برای مصرف واحد های صنفی و صنعتی یک هزار تن است.

دهقان با بیان اینکه برای تأمین مصرف خانوارها مشکلی از بابت کالاهای اساسی در استان وجود ندارد، گفت: این کالاها از طریق فروشگاه های زنجیره ای در حال توزیع است.

معاون سازمان صمت استان در خصوص قیمت این کالاهای اساسی نیز گفت: این کالاها از طریق فروشگاه های زنجیره ای مجاز توزیع شده و قیمت هرکیلو برنج ۶۸ هزار ریال و هرکیلو شکر سفید ۴۷ هزار ریال است.

وی با اشاره به نظارت کامل بر نحوه توزیع اقلام یاد شده از سوی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گفت: شهروندان می توانند هرگونه تخلف صنفی در توزیع اقلام یاد شده در خارج از شبکه توزیعی مشخص، کم فروشی، فروش بالاتر از نرخ مصوب دولتی و امتناع از فروش را از طریق سامانه ۱۲۴ سازمان و یا به صورت حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان اطلاع دهند.

کد خبر: ۷٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha