۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰
«سونوس» چگونه در عرصه اقتصاد دیجیتال پیشرفت کرد؟| جهش ۱۵ درصدی درآمد در ۳ ماهه نخست ۲۰۲۱
نشنال اینترست بررسی کرد؛

«سونوس» چگونه در عرصه اقتصاد دیجیتال پیشرفت کرد؟| جهش ۱۵ درصدی درآمد در ۳ ماهه نخست ۲۰۲۱

غول الکترونیکی صوتی «سونوس» به خوبی کار می کند و جهش ۱۵ درصدی درآمدی در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ داشته است.

بازار؛ گروه بین الملل: شرکت صوتی سونوس اخیرا درآمد تخمینی خود در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ را منتشر کرد. سونوس درآمد خالص GAAP را ۱۲۳.۳ میلیون دلار اعلام کرد که ۸۷ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته را نشان می دهد، در حالی که درآمد ۶۴۵.۶ میلیون دلاری را نیز ثبت کرده است که ۱۵ درصد رشد نسبت به سال قبل دارد.

باید گفت این عملکرد انتظارات تحلیلگران را شکسته است. در سه ماهه گذشته، سونوس با ثبت رکورد تعداد جدیدی از مشتریان در حالی که تعداد بی سابقه ای از محصولات جدید فروخته شده به مشتریان فعلی را نیز به فروش رسانده است، درآمد خود را افزایش داد.

علی رغم همه چالش های ناشی از همه گیری کرونا؛ تیم سونوس عملکرد مناسبی داشته و بهترین سه ماهه تاریخ ۱۸ ساله خود را ارائه می دهد. این غول الکتریکی از مشتریان جدید استقبال کرده این در حالی است که تعداد بی سابقه ای از مشتریان موجود برای افزودن محصولات اضافی به سیستم خود بازگشتند.

بر اساس عملکرد برجسته سه ماهه اول، سونوس با شتاب در تجارت محصولات مهیجی که برای آینده برنامه ریزی کرده است و قدرت و سودآوری مدل تجاری منحصر به فرد خود، چشم انداز خود را برای سال مالی ۲۰۲۱ افزایش می دهد.

سونوس در سه ماهه گذشته نیز درآمد خود را اعلام کرده بود و انتظار تحلیل گران را پشت سر گذاشته بود. این شرکت اولویت های خود برای سال آینده را ذکر کرد که شامل ارائه محصولات جدید ابتکاری که مشتریان جدید و مشتریان فعلی آنها را دوست دارند و همچنین خدماتی که تجربه مشتری را تقویت و بیشتر متمایز می کنند است. این شرکت همچنین رشد پیشرو در صنعت و رشد درآمد دو رقمی را در اولویت قرار داده است.

آنها همچنان بر ارائه محصولات جدید و نوآورانه در حوزه دیجیتال متمرکز هستند که هم مشتریان جدید را به خود جلب می کند و هم مشتریان فعلی را برای افزودن محصولات اضافی و معرفی خدماتی که تجربه مشتری را بیشتر و بیشتر متمایز می کنند؛ جلب می کند. شرکت سونوس در موقعیت بسیار خوبی بوده و می تواند رشد تولید ناخالص صنعت پیشرو، رشد شدید درآمد، جریان نقدی رایگان قابل توجه و افزایش ارزش سهامداران را در طول زمان ارائه دهد.

سونوس میزبان یک همایش یک روزه سرمایه گذاری در ۹ مارس است. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرده است که در آینده نزدیک محصول جدیدی را روانه بازار می کند.

مدیر عامل این شرکت نیز گفته است: ما متعهد به ارائه حداقل دو محصول جدید در سال هستیم و با توجه به نقشه راه محصول ۲۰۲۱ خود، در مسیر خوبی هستیم. ما خوشحالیم که ماه آینده جدیدترین محصول خود را معرفی خواهیم کرد.

کد خبر: ۷۳٬۹۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha