۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۷
افزایش ۵ درصدی تردد در محورهای ارتباطی همدان طی هفته گذشته
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان خبر داد:

افزایش ۵ درصدی تردد در محورهای ارتباطی همدان طی هفته گذشته

همدان - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان افزایش ایمنی راه های استان همدان را از اولویت ها برشمرد و از افزایش پنج درصدی تردد در جاده‌های همدان طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان، صفر صادقی راد اظهار کرد: بر اساس گزارش سامانه‌های هوشمند ثبت تردد هفته گذشته سه میلیون و ۶۵ هزار خودرو در محورهای ارتباطی همدان تردد کرده اند.

وی افزود: این میزان در مدت مشابه پارسال دو میلیون و ۹۲۸ هزار مورد بوده است.

صادقی راد با اشاره به افزایش ۱۰ درصد خودروهای ورودی و خروجی استان همدان یادآور شد: در این مدت ۳۵۰ هزار خودرو وارد و ۳۶۵ هزار خودرو نیز از استان همدان خارج شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان تأکید کرد: پرترددترین محور مواصلاتی در این مدت، محور سه راهی بهار-همدان و اوج تردد نیز ساعت ۱۷ تا ۱۸ عصر بوده است.

صفر صادقی راد همچنین با اشاره به افزایش ایمنی راههای استان همدان افزود: ساماندهی و برطرف کردن نقاط حادثه خیز و کاهش تصادفات جاده‌ای در اولویت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان قرار دارد و بحث تصادفات از آنجائی که با مال، جان، روح و روان و امنیت مردم سر و کار دارد از اهمیت خاصی برخوردار است.

صادقی راد گفت: علاوه بر ایمن سازی جاده ها توسط ادارات کل راهداری، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی نقش بسیار مهمی در کاهش تصادفات جاده ای دارد.

کد خبر: ۷۳٬۹۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha