۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
طرح های نیمه تمام اولویت دار تا پایان دولت تکمیل می شوند
کارشناس پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استانها:

طرح های نیمه تمام اولویت دار تا پایان دولت تکمیل می شوند

قزوین- کارشناس پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان ها گفت: طرح های نیمه تمام اولویت دار کشور تا پایان دولت تکمیل و به بهره برداری می رسند.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا فروتن عصر یکشنبه در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه های جهش تولید استان قزوین که با حضور هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم ترین دغدغه ها در کشور رکود سرمایه در طرح های نیمه کاره است که موجب شده پروژه های مورد نیاز در استان های مختلف به تکمیل و بهره برداری نرسد.

وی خاطرنشان کرد: قطعا در شرایط اقتصادی ایجاد شده تکمیل و بهره برداری از همه پروژه ها در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست اما با اولویت سنجی و نیاز سنجی پروژه ها میتوان بالاترین بهره وری را ایجاد کرد.

کارشناس پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استانها افزود: در حال حاضر پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد در اولویت هستند و با جدیت در پی تامین منابع و بهره برداری از این طرح ها خواهیم بود.

فروتن گفت: در این مسیر پروژه های با اهمیت اقتصادی، زیرساختی و کمک به تحقق جهش تولید در اولویت هستند و با افزایش اعتبارات مصوب و ارائه یکم ک های فنی به زودی شاهد بهره برداری این طرح های در سراسر کشور خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال، بهره برداری از هزینه های انجام شده و ایجاد پویایی اقتصادی از نتایج بهره برداری از این طرح هاست که با تکمیل این پروژه ها پیش بینی می شود در کشور به وقوع بپیوندد.

کارشناس پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استانها خاطرنشان کرد: استان قزوین نیز در این مسیر موظف به شناسایی و ارائه طرح های اولویت دار خود است که امیدواریم مسیر جهش تولید و رونق اقتصادی را مهیا کند.

همه ظرفیت های استانی در خدمت بهره برداری از طرح های نیمه تمام قرار می گیرد

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در ادامه این جلسه با اشاره به لزوم اجرا و بهره برداری از طرح های نیمه تمام استان قزوین اظهار داشت: بخش قابل توجهی از طرح های نیمه تمام استان قزوین امروز با توجه به اولویت های موجود نیاز سنجی شده است و با تامین اعتبارات به زودی پیش بینی می شود بتوانیم بخشی از این طرح ها را به بهره برداری برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: اشتغالزایی و ایجاد رونق اقتصادی از نتایج بهره برداری از این طرح هاست و قطعا با تخصیص اعتبارات ملی و استانی خواهیم توانست طرح های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالاتر را در استان به بهره برداری برسانیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان قزوین نیز در این مدت با جدیت پیگیری می شود و قطعا با تکمیل و اجرای پروژه های نیمه تمام استان قزوین میتوانیم انتظار روزهای خوب برای استان را داشته باشیم.

جمالی پور بیان کرد: در حال حاضر با وجود همه پروتکل های بهداشتی اعمال شده هیچ طرحی در حوزه جهش تولید دراستان متوقف نشده است و اجازه نمیدهیم مدیران با سخت گیری ها در مسیر خدمت رسانی به مردم مشکل آفرینی کنند.

کد خبر: ۷۳٬۹۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha