۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲
۲۰۰ تُن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان مرکزی نگهداری می‌شود
با هدف تنظیم بازار شب عید؛

۲۰۰ تُن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان مرکزی نگهداری می‌شود

اراک- معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت استان مرکزی گفت: ۲۰۰ تُن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار شب عید در سردخانه‌های استان مرکزی نگهداری می‌شود

به گزارش خبرنگار بازار، جعفر اصغری ظهر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی که با حضور جواد حسنی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر مسئولین برگزار شد اظهار داشت: ۲۰۰ تُن مرغ منجمد با هدف تنظیم بازار شب عید جذب و در سردخانه‌های استان نگهداری می‌شود.

اصغری با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ تن گوشت منجمد با هدف تنظیم بازار با نرخ هر کیلوگرم ۴۰۰ هزار ریال در نقاط مختلف استان مرکزی در حال توزیع است گفت: قیمت هر کیلوگرم از این محصول نسبت به قیمت آزاد آن بیش از ۱۸۰هزار ریال ارزان‌تر است.

وی گفت: توزیع مردمی این محموله از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف استان، اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی،اتحادیه کارکنان دولت، شرکت‌های تعاونی فرهنگیان و رانندگان وزارت کشور و فروشگاه‌های بزرگ انجام می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی عنوان داشت: توزیع ۶۰۰ تُن برنج هندی با نرخ مصوب دولتی ۶۸ هزار ریال و ۶۰۰ تن برنج وارداتی پاکستانی با قیمت ۸۹ هزار ریال با هدف تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های بزرگ نقاط مختلف این استان آغاز شده است.

کد خبر: ۷٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha