۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰
طرح تدوین سیاست‌های صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت رونمایی می‌شود
رئیس مـوسسه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی:

طرح تدوین سیاست‌های صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت رونمایی می‌شود

فقیه نصیری، رئیس موسسـه مطالعات و پژوهشهای بازرگانی گفت: طرح «تدوین سیاست‌های صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت» با مشارکت معاونت طرح و برنامه وزارت صمت و مؤسسه مطالعات و پژوهش‌های بازرگانی در حال اتمام است و مراسم رونمایی از این سند و «اندیشکده مجازی مطالعات سیاست صنعتی» به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، مرجان فقیه نصیری با بیان این مطلب، افزود: این طرح با مشارکت جمعی بالغ بر ۱۰۰۰ نفر از خبرگان حوزه‌های مختلف سیاست صنعتی، معدنی و تجاری کشور در بخش‌های حاکمیتی و خصوصی انجام پذیرفته است.

وی ادامه داد: پیش نویس سیاست‌های صنعتی، معدنی و تجاری در قالب مجموعه‌ای متشکل از «سند سیاست‌های صنعتی، معدنی و تجاری کشور» به همراه بیش از ۲۰۰۰ صفحه گزارش پشتیبان در ۲۵ مجلد مجزا، تدوین گردیده است.

رئیس مــوسسـه مطـالعــات و پژوهشهای بازرگانی اضافه کرد: عناوین اسناد پیش‌گفته در سه سطح اسناد سطح کلان، بین‌بخشی و بخشی بر اساس اجزای مدل محتوایی تدوین سند گردآوری شده است.

فقیه نصیری در پایان، تصریح کرد: موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی آمادگی خود را جهت ارائه مشروح موارد مطرح شده در این سند و تبادل نظر در خصوص انتظارات و پیشنهادات ارزشمند کارشناسان و نخبگان علمی کشور از طریق نشانی الکترونیکی info@itsr.ir اعلام می‌کند.

کد خبر: ۷۳٬۸۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha