۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
برپا نشدن نمایشگاه های بهاره در خمین سبب ضرر کسبه این شهرستان می شود
فرماندار خمین:

برپا نشدن نمایشگاه های بهاره در خمین سبب ضرر کسبه این شهرستان می شود

خمین- فرماندار خمین گفت: برپا نشدن نمایشگاه های بهاره در خمین سبب ضرر کسبه این شهرستان می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد طهرانی، بعد از ظهر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خمین اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کالاهای اساسی از قبل تدارک دیده‌شده و به میزان کافی در انبارها وجود دارد لذا جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

وی ضمن بیان اینکه ادارات صمت و تعزیرات، نظارت شدیدتری بر قیمت و فراوانی کالا می‌بایست داشته باشند، افزود: با توجه به الزامات رعایت موازین بهداشتی مبنی بر شیوع بیماری ویروسی کرونا توزیع میوه شب عید باید به نحوی صورت گیرد که موجب تجمع مردم نشود.

فرماندار خمین با بیان اینکه جمعه‌بازار و دیگر روز بازارهای شهرستان تا اطمینان از عدم شیوع ویروس کرونا موقتاً تعطیل‌شده است، ابراز داشت: از مردم نیز تقاضا می‌شود حتماً نکات بهداشتی را رعایت کنند و بازرسان تنظیم بازار این شهرستان به منظور رعایت حقوق شهروندی و رفاه حال مردم، بر بازار آخر سال و واحدهای تجاری نظارت بیشتری داشته باشند و گشت‌های مشترک نظارت بر بازار به ویژه بازار پوشاک و کفش توسط دستگاه‌های متولی و درج قیمت کالاها توسط متصدیان واحدهای صنفی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

طهرانی در ادامه تصریح کرد: نحوه رعایت نکات بهداشتی اصناف به‌خصوص کسب‌وکارهایی که در بحث خوراک و تغذیه مردم سروکار دارند با حساسیت بیشتری می‌بایست نظارت شوند تا موجب اطمینان مردم را فراهم کند.

وی افزود: خوشبختانه اصناف خمین نیز تابه‌حال پابه‌پای مردم در مبارزه با ویروس کرونا پیشرو بوده و ما نیز امید داریم به‌زودی با همکاری و همدلی مردم و مسئولان این ویروس را شکست دهیم.

فرماندار خمین با بیان اینکه عدم برگزاری نمایشگاه در روزهای آخر سال سبب ضرر به کسبه این شهرستان می شود گفت: متاسفانه نمایشگاه بهاره در این شهرستان به منظور مقابله با کرونا در زمان مشخص شده برگزار نشد و هیچ چاره ای نیز در این خصوص وجود نداشته است.

کد خبر: ۷٬۳۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha