۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹
مراکز توزیع میوه و اقلام پزشکی استان مرکزی زیر ذره بین تعزیرات هستند
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی:

مراکز توزیع میوه و اقلام پزشکی استان مرکزی زیر ذره بین تعزیرات هستند

اراک- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی گفت: مراکز توزیع میوه و اقلام پزشکی استان مرکزی که از نظر پزشکی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مفید هستند زیر ذره بین تعزیرات قرار دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، حمید القاصی‌مهر، ظهر یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان مرکزی که با حضور جواد حسنی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و دیگر مسئولین برگزار شد اظهار داشت: پس از شیوع کرونا در مجموع نظارت و بازرسی های بیشتری در سطح استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به انجام ۶۳ مورد بازرسی از اصناف استان مرکزی که طی یک هفته اخیر صورت گرفته است، مواردی از تخلفات شامل گران فروشی، عدم در ج قیمت و صدور فاکتور مورد بازرسی قرار گرفته که مجموعا ۱۹ مورد تخلف مورد احراز واقع شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مرکزی از کشف احتکار و امتناع از فروش در ۲ مرکز جهت فروش ماسک خبر داد و عنوان داشت: این مراکز ۲ هزار و ۷۰۰ ماسک را احتکار کرده بودند.

القاصی مهر گفت: نظارت های تعزیرات بر توزیع میوه و اقلامی که از نظر پزشکی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا مفید هستند به طور مداوم ادامه دارد و همه این مراکز زیر ذره بین سازمان قرار دارند و به طور قطع با متخلفین برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۷٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha