۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
تولید ماهی در قفس استان بوشهر به ۶۰ هزار تن می‌رسد
استاندار بوشهر:

تولید ماهی در قفس استان بوشهر به ۶۰ هزار تن می‌رسد

بوشهر- استاندار بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تولید سالانه ۶۰ هزار تن ماهی در قفس در استان، گفت: بانک‌ها باید تسهیلات لازم برای توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها در استان بوشهر را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست مشترک کارگروه‌ اشتغال و رفع موانع تولید استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: توسعه اشتغال به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دولت در دستور کار است.

وی با اشاره به برنامه دولت برای تزریق منابع بر اساس برنامه ریزی در راستای رونق تولید و اشتغال اضافه کرد: در استان بوشهر طرح‌هایی که از محل این منابع اجرا شده است، بجا و بر اساس برنامه بوده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استان کمترین میزان انحراف را در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی داشته است، افزود: برای توسعه اشتغال در استان بوشهر باید تسهیلات مورد نیاز از سوی صندوق کارآفرینی امید استان با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی پرداخت شود.

وی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را اجرای طرح‌های آبزی‌پروری دانست و بیان کرد: برای سال آینده پرورش و تولید چهار تن ماهی در قفس پیش‌بینی شده است که چشم انداز تولید ماهی در قفس در این استان رسیدن به ظرفیت ۶۰ هزار تن است.

گراوند با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران بومی استان بوشهر برای اجرای طرح‌ها در سطح استان افزود: تولید روغن نباتی از ظرفیت‌های مهم استان است که باید از سرمایه‌گذاران این حوزه حمایت شود.

وی توسعه آبشیرین‌کن‌ها در استان بوشهر را ضروری دانست و ادامه داد: برای اجرای پروژه‌های آب شیرین کن باید تسهیلات ویژه‌ای از سوی بانک‎‌های صنعت، معدن و تجارت، توسعه تعاون و ملی ارائه شود.

کد خبر: ۷۳٬۷۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha