۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
۲۲ میلیارد تومان به کشاورزان زنجانی پرداخت شد
رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان:

۲۲ میلیارد تومان به کشاورزان زنجانی پرداخت شد

زنجان- رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان گفت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در قالب کشاورز کارت تاکنون به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

به گزارش بازار به نقل از جهاد کشاورزی زنجان، جواد تاراسی گفت: بیش از ۲۲ میلیارد تومان تسهیلات در قالب کشاورز کارت تاکنون به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: همه تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی از جمله انواع کودهای شیمیایی و سموم در آذر ماه سال جاری تاکنون ازسوی بانک کشاورزی در استان پرداخت شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان گفت: تسهیلات اختصاص یافته به کشاورزان زنجانی برای تامین نهاده‌های کشاورزی کشت پاییزه ۱۰۲ میلیارد تومان است و مجموع تسهیلات در نظر گرفته ۱۲۶ هزار و ۶۸۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

تاراسی تاکید کرد: پرداخت این تسهیلات برای هر هکتار ۲۰ میلیون ریال و سقف آن ۲۰۰ میلیون ریال برای هر کشاورز است که برای سه محصول گندم، جو، کلزا پاییزه در نظر گرفته شده و این تسهیلات با ۱۲ درصد سود با بازپرداخت یک ساله در نظر گرفته شده است.

وی گفت: کشاورزان دریافت کننده این تسهیلات تنها مجاز به خرید انواع کود از ۴۶ کارگزاری توزیع کود در استان زنجان و انواع سموم کشاورزی از مراکز توزیع سم هستند.

کد خبر: ۷۳٬۷۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha