۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۶
احتمال بررسی همزمان لایحه بودجه در مجلس و شورای نگهبان
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۰ مجلس اعلام کرد

احتمال بررسی همزمان لایحه بودجه در مجلس و شورای نگهبان

زارع، سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰، با بیان اینکه بررسی بودجه سال آینده در دستور این هفته مجلس قرار خواهد گرفت از احتمال بررسی همزمان بخش‌های بودجه در مجلس و شورای نگهبان خبر داد.

به گزارش بازار، رحیم زارع با اشاره به آخرین خبرها و پیام‌هایی که از دولت به مجلس درباره بودجه ۱۴۰۰ ارسال شده است اظهار داشت: اصلاحات جزئی در بودجه ۱۴۰۰ صورت گرفته است و منتظر ارسال آن از سوی دولت به مجلس هستیم و این هفته در روزهای یکشنبه یا دوشنبه در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی درباره روند بررسی بودجه گفت: در صورتی که بودجه اصلاحی از سوی دولت ارسال شود اگر در برخی موضوعات آن نیاز به اصلاحاتی باشد در کمیسیون تلفیق اصلاحات انجام و سپس به صحن علنی ارجاع خواهد شد و موافقان و مخالفان نظرات خود را بیان می‌کنند و در نهایت رای گیری انجام می‌شود.

نماینده مردم آباده در مجلس تصریح کرد: اگر هم بودجه چند دوازدهم از سوی دولت ارسال شود مستقیم به صحن علنی خواهد رفت.
اقای زارع افزود: با برنامه ریزی و در چند نوبت می‌توانیم بودجه را تا پایان سال و قبل از عید مصوب کنیم و به منظور تسریع در کار احتمال دارد مصوبات بودجه به صورت بخش بخش به شورای نگهبان ارسال شود و به شکل همزمان و موازی با این شورا، بودجه را بررسی کنیم تا بودجه کامل شده را تحویل دولت دهیم.

کد خبر: ۷۳٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha