۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
ساخت ۲۵ واحد گلخانه در شهرک گلخانه‌ای نودهک
مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین خبر داد:

ساخت ۲۵ واحد گلخانه در شهرک گلخانه‌ای نودهک

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی قزوین گفت:با ورود سرمایه گذاران بخش خصوصی، ۲۵ واحد تولید محصولات کشاورزی در شهرک گلخانه‌ای نودهک تاکستان در دست ساخت است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان قزوین، محمدرضا حسینی با اشاره به ساخت ۲۵ واحد گلخانه در شهرک گلخانه‌ای نودهک اظهار داشت: پیشرفت فیزیکی ساخت این واحدهای گلخانه ای از ۱۰ تا ۵۰ درصد متغیر است و پیش بینی می شود برخی از آنها طی سال آینده به مرحله بهره برداری برسند.

وی گفت: اراضی فاز اول شهرک گلخانه ای نودهک تاکستان به میزان ۶۳ هکتار به سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شده است و ۵۲ سرمایه گذار برای احداث واحدهای گلخانه ای در فاز اول این شهرک جذب شده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی قزوین گفت: سرمایه گذارانی که در این شهرک زمین دریافت کرده اند تا ۶ ماه پس از واگذاری اراضی مهلت دارند تا برای ساخت و ساز اقدام کنند در غیر این صورت اراضی اختصاص داده شده به آنها خلع ید شده و به سرمایه گذاران جدید واگذار می شود.

حسینی یادآور شد: زیرساخت های لازم در شهرک گلخانه ای نودهک با اعتبارات دولتی به منظور جذب سرمایه گذار در بخش کشاوزی گلخانه ای فراهم شده است.

ایجاد شهرک گلخانه ای نودهک از مصوبات سفر رئیس جمهوری به استان قزوین در سال ۹۵ به شمار می رود.

کد خبر: ۷۳٬۵۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha