۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
۶۰۰ تن میوه شب عید تا ۲۵ اسفندماه در بازار ایلام توزیع می شود
معاون سازمان صمت ایلام:

۶۰۰ تن میوه شب عید تا ۲۵ اسفندماه در بازار ایلام توزیع می شود

ایلام-معاون بازرسی ونظارت وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۰۰ تن میوه شب عید تا ۲۵ اسفندماه در بازار ایلام توزیع می شود، گفت: گشت‌های مشترک و نظارت بر فروش کالاهای شب عید در استان افزایش پیدا کرده است.

عزت‌الله عبدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در آستانه عید نوروز گشت‌های مشترک و نظارت بر فروش کالاهای شب عید را افزایش داده‌ایم.

وی افزود: برای تنظیم وکنترل بازار در آستانه فرا رسیدن عید نوروز کالاهای اساسی شب عید از الان خریداری و ذخیره شده و در روزهای آینده به بازار تزریق خواهند شد.

معاون سازمان صمت ایلام ادامه داد: میوه شب عید نیز تامین و در سردخانه نگهداری شده و به میزان ۶۰۰ تن میوه تاریخ ۲۵ اسفندماه به دست عرضه‌کنندگان و خرده‌فروشان خواهند رسید.

وی افزود: نمایشگاه بهاره شب عید برگزار نخواهد شد و مردم کالاهای گوشت قرمز، گوشت مرغ، شکر، شیرینی‌جات و آجیل را در فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای سطح شهر به صورت فوق‌العاده و زیر نظر سازمان صمت خریداری کنند.

عبدخانی بیان کرد: خدمات ما به مسافرین و نظارت بر امکان‌های زیارتی، سیاحتی،اقامتی و خدماتی از ۱۲ اسفندماه شروع شده و تا پایان ایام تعطیل نوروز ادامه خواهد داشت.

کد خبر: ۷٬۳۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha