۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
تفاهم نامه همکاری صندوق بازنشستگی فولاد و کانون جهانگردی امضا شد
به منظور ارائه تسهیلات گردشگری به بازنشستگان فولاد؛

تفاهم نامه همکاری صندوق بازنشستگی فولاد و کانون جهانگردی امضا شد

در راستای ارائه خدمات و تسهیلات گردشگری به بازنشستگان فولاد، تفاهم نامه همکاری فیمابین کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و صندوق بازنشستگی فولاد توسط مدیران عامل دو مجموعه در دفتر مدیرعامل صندوق امضا شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، استفاده بازنشستگان و کارکنان صندوق از کلیه ظرفیت های کانون، بهره مندی آنان از طرح سفر کارت، مشارکت طرفین در اجرای پروژه های حوزه گردشگری، استفاده بازنشستگان و کارکنان صندوق از خدمات گردشگری و بهره مندی آنان از دوره های آموزشی برگزار شده توسط کانون، بهره مندی بازنشستگان و کارکنان صندوق از خدمات امداد خودرویی کانون، و استفاده کانون از ظرفیت ها و امکانات اقامتی صندوق از اهم مفاد این تفاهم نامه است.

قرار است شرکت سرمایه گذاری توسعه راهبرد مرآت کیش به نمایندگی از طرف صندوق و مدیریت گردشگری و امور بین الملل به نمایندگی از طرف کانون جهت اجرایی کردن تفاهم نامه اقدام نمایند.

مسرور مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در سخنانی در این نشست، گفت: مایه خوشحالی است که با امضای این تفاهم نامه زمینه همکاری صندوق بازنشستگی فولاد با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی فراهم شده و دو مجموعه می توانند از ظرفیت های یکدیگر در راستای خدمت به بازنشستگان و جامعه هدف صندوق استفاده کنند.

وی افزود: یکی از زمینه های همکاری طرفین می تواند در خصوص مجموعه گردشگری گاجره باشد زیرا این مجموعه با توجه به امکانات و موقعیت مکانی خود قابلیت جذب گردشگران خارجی را نیز دارد و کانون جهانگردی و اتومبیلرانی می تواند در این خصوص نقش آفرین باشد.

مسرور ادامه داد: مفاد تفاهم نامه بیانگر آن است که شرایط مطلوبی برای استفاده بازنشستگان صندوق از خدمات و تسهیلات گردشگری کانون به ویژه در خصوص طرح سفرکارت فراهم شده که در این خصوص معاونت فنی و عملیات بیمه ای صندوق و شرکت مرآت کیش باید هماهنگی های لازم را جهت استفاده حداکثری بازنشستگان از این امکانات انجام دهند.

اربابی مدیرعامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی نیز در سخنانی ضمن استقبال از امضای این تفاهم نامه گفت: خوشبختانه صندوق بازنشستگی فولاد در زمان مدیریت دکتر مسرور به بلوغ مطلوبی رسیده زیرا در عین توجه به معاش بازنشستگان، نیازهای رفاهی و فرهنگی این عزیزان و از جمله موضوع گردشگری را یکی از اولویت های خود قرار داده است.

همچنین شریفی عضو هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد نیز در سخنانی امضای این تفاهم نامه را به فال نیک گرفت و گفت: هدف اصلی ارکان صندوق ارائه خدمات با کیفیت به بازنشستگان عزیز است و انصافا شاهد دستاوردهای مهمی در صندوق بوده ایم.

کد خبر: ۷۳٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha