۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
توزیع روغن مایع در ۴۲ نقطه شهر اردبیل
با هدف تنظیم بازار انجام شد

توزیع روغن مایع در ۴۲ نقطه شهر اردبیل

اردبیل- صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: با هدف تنظیم بازار و جلوگیری از دغدغه مردم در تامین روغن خوراکی مورد نیاز، توزیع این محصول در ۴۲ نقطه شهر اردبیل آغاز شد.

رامین صادقی در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار کرد: بیشتر از سهمیه استان روغن مایع برای تامین نیاز خانوارهای استان اردبیل به مقصد این استان بارگیری و حمل شده و ما هیچ مشکلی در تامین نیاز شهروندان در تامین این محصول نداریم.

وی تصریح کرد: قرار است در تمامی فروشگاه های بزرگ و همچنین به صورت مویرگی در فروشگاه های محلات توزیع روغن مایع انجام شود تا شهروندان بتوانند به تناسب نیاز خود آن را تهیه کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: تاکنون بیش از دو هزار و ۵۰۰ تن روغن مایع برای توزیع در استان اختصاص یافته و به صراحت اعلام می کنیم در ایام پایانی سال این سهمیه افزایش خواهد یافت تا دغدغه ای از بابت تامین روغن مورد نیاز خانوارها وجود نداشته باشد.

صادقی افزود: لیست فروشگاه های توزیع کننده روغن مایع به قیمت مصوب از طریق رسانه ها اعلام شده و مردم نباید بیش از قیمت تعیین شده برای تهیه آن مبالغی را پرداخت کنند که ضرورت دارد با نظارت ها و تقویت اکیپ های بازرسی، جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در حال حاضر همکاران ما در نقاط مختلف شهر عملیات بازرسی و کنترل قیمت و توزیع مناسب روغن را انجام می دهند تا از تراکم جمعیت در نقاط مختلف شهر جلوگیری شود و به نوعی به تناسب نیاز خانوارها روغن مایع در اختیار آنها قرار گیرد.

صادقی از شهروندان خواست بدون هیچ گونه نگرانی به قدر نیاز خرید خود را از فروشگاه های اعلام شده انجام دهند تا همه شهروندان بتوانند نیاز خود را به موقع تامین کرده و مصرف کنند.

وی در ادامه اضافه کرد: به هیچ وجه در کنار فروش روغن، فروشگاه ها حق فروش سایر محصولات خود را به صورت اجباری برای خریداران ندارند و اگر تخلفی در این زمینه مشاهده شود با سامانه ۱۲۴ شهروندان می توانند اطلاع رسانی کنند.

صادقی بیان کرد: به دنبال شکایات مردمی در این زمینه چندین فروشگاه در روزهای گذشته جریمه شده و به هیچ وجه فروشگاهی حق فروش سایر محصولات را در کنار روغن مایع ندارد.

وی ادامه داد: هیچ نگرانی در تامین نیاز مردم برای روغن مایع خوراکی وجود ندارد و به اندازه کافی بازار از این محصول اشباع شده و انتظار می رود مردم به شایعات توجه نکرده و به قدر نیاز خرید خود را انجام دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: به مقدار کافی مایحتاج مردم در سایر محصولات نیز فراهم شده و در آستانه عید نوروز هیچ مشکلی در توزیع آن وجود ندارد و به تدریج در فروشگاه های معتبر عرضه و فروش این محصولات آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۷۳٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha