۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
قانون «جهش تولید در مسکن» ابلاغ می‌شود
قالیباف:

قانون «جهش تولید در مسکن» ابلاغ می‌شود

ورامین- رییس مجلس با اشاره به اینکه چندین سال است، که در تولید مسکن عقب افتاده‌ایم، گفت: هفته آینده قانون «جهش تولید در مسکن» ابلاغ می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر قالیباف عصر پنجشنبه در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی شهرستان های جنوب شرق تهران که با حضور مسئولان در فرمانداری ورامین برگزار شد، با اشاره به تعویق در تحویل و اجرای پروژه کمربندی پاکدشت اظهار داشت: پروژه کمربندی پاکدشت باید طی دو سال تکمیل می‌شد و دلایل برای اینکه این پروژه ۱۳ سال به طول انجامیده است پذیرفتنی نیست و در این زمینه باید بررسی صورت گیرد.

قالیباف با بیان اینکه در اجرای برخی برنامه‌ها نتوانسته‌ایم طبق برنامه عمل کنیم، گفت: در استان تهران شاهد افزایش جمعیت و مهاجرت هستیم و این موضوع که بیش از ۲۰ درصد جمعیت در یک درصد مساحت کشور متمرکز شده‌اند خطر زیست محیطی را به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل است که استان تهران همواره با عقب ماندگی روبرو شده است.

وی در خصوص تدوین برنامه هفتم توسعه کشور نیز اظهار داشت: اجرای این برنامه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید به گونه‌ای تدوین شود که حداقل ۸۰ درصد آن اجرایی شود.

رییس مجلس عنوان داشت: چندین سال است، که در تولید مسکن عقب افتاده ایم و طی هفته آینده قانون «جهش تولید در مسکن» به انتها می‌رسد و ابلاغ خواهد شد، تا از این طریق کمکی به معیشت مردم صورت گیرد چرا که در حال حاضر ۱۰۰ درصد درآمدها بابت مسکن هزینه می‌شود.

کد خبر: ۷۳٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha