۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
بودجه ۱۴۰۰ تا ۴۰ روز باقی مانده نهایی می شود
نایب‌رئیس برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:

بودجه ۱۴۰۰ تا ۴۰ روز باقی مانده نهایی می شود

زنجان- نایب رئیس برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پیشنهادهای مجلس شورای اسلامی و نمایندگان به بودجه اضافه می‌شود،گفت: در صحن بررسی را آغاز می کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا ۴۰ روز باقی مانده از سال بودجه را نهایی کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار،حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در حاشیه راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در زنجان در جمع خبرنگاران گفت: بررسی بودجه سال ۱۴۰۰ بعد از اعمال اصلاحاتی در لایحه توسط دولت به صورت فشرده در کمیسیون‌های مختلف به ویژه کمیسیون تلفیق انجام می شود.

وی اظهار کرد: پیشنهادهای مجلس شورای اسلامی و نمایندگان به بودجه اضافه می‌شود و در صحن بررسی را آغاز می کنیم و پیش‌بینی می‌کنیم تا ۴۰ روز باقی مانده از سال بودجه را نهایی کنیم.

نایب رئیس برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت کمتر از ۱۰ روز بودجه را اصلاح و به مجلس بازگرداند تا بتوانیم قبل از سال ۱۴۰۰ آن را نهایی کنیم.

تاج الدینی تاکید کرد: کلیات بودجه قبلاً مورد بررسی قرار گرفته و ۱۰ درصد تغییرات آن نیاز به بازنگری خواهد داشت و امیدواریم نیازی به بودجه چند دوازدهم نباشد و  پیش‌بینی می‌کنیم بودجه امسال تا ۴۰ روز باقی مانده از سال نهایی شود. 

وی افزود: کلیات بودجه سال ۱۴۰۰ بعد از اینکه توسط مجلس رد شد، دوباره به دولت برگشت خورد و در این میان انتظار ما از دولت این است که با اعمال اصلاحاتی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ دوباره آن را به مجلس بازگرداند.

کد خبر: ۷۳٬۲۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha