۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱
اطلاعیه عرضه ۲.۰۸ درصدی سهام تامین سرمایه نوین
شرکت بورس تهران اعلام کرد

اطلاعیه عرضه ۲.۰۸ درصدی سهام تامین سرمایه نوین

این عرضه یکشنبه سوم اسفند انجام می شود و در انجام معاملات، درصد مالکیت «وغدیر» از سومین شرکت تامین سرمایه حاضر در بورس به ۱.۳۸ درصد می رسد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، بنابر اعلام مدیریت بازار عملیات نقد شرکت بورس تهران این اطلاعیه بنا به درخواست فروشنده تهیه می‌شود و شامل حجم و درصد سهام قابل عرضه، نام فروشنده، شرایط واگذاری، قیمت پایه و تاریخ عرضه است.

در این اطلاعیه آمده است: کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که ۱۰درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقداً یا به صورت ضمانتنامه بانکی بدون قید و شرط (به مدت حداقل دو ماه از تاریخ عرضه) از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپردهگذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز یا ارائه کنند و تاییدیه شرکت مزبور را مبنی بر اخذ تضامین مربوطه، به شرکت بورس اوراق بهادار تهران ارایه کنند.

خریداران لازم است جهت بررسی و رعایت ضوابط بررسی شرایط متقاضیان خرید معاملات عمده سهام و حق تقدم که بر روی سایت بورس قابل دسترسی است، نسبت به تکمیل فرم های پیوست حداکثر تا ساعت ۱۴ روز شنبه ۲ اسفند اقدام و نسبت به ارسال آن به ارسال آن به این شرکت از طریق کارگزار خود اقدام کنند.

 به این ترتیب،   ۳۱۱ میلیون و ۷۰۰ هزار سهم «تنوین» شامل بلوک ۲.۰۸ درصدی به قیمت پایه هر سهم ۱۰۰۰ تومان به صورت یکجا و نقد در بازار دوم معاملات بورس تهران، روانه میز فروش می شود.

کد خبر: ۷۳٬۱۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha