۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
بلیت‌های نوروزی حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان پیش‌فروش می‌شود
از فردا؛

بلیت‌های نوروزی حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان پیش‌فروش می‌شود

سمنان - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان گفت: پیش فروش بلیت های جاده ای استان از فردا دوازدهم اسفند ماه ۹۸ آغاز و تا نوروز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا طحان صبح یکشنبه در نشستی با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در راهداری سمنان از آغاز پیش فروش بلیط اتوبوس در سطح استان خبر داد و بیان کرد:  ایجاد فرصت کافی برای برنامه ریزی سفر یکی از اهداف این پیش فروش است. 

وی با بیان اینکه پیش فروش اینترنتی و حضوری بلیت های نوروزی از فردا ۱۲ اسفند ماه در محل پایانه های عمومی، دفاتر فروش در سطح شهر و سایت های اینترنتی آغاز می شود، افزود: سایت های  http://safar۷۲۴.com ، http://www.payaneh.ir میزبان مردم برای تهیه بلیت هستند.

معاون حمل و نقل و راهداری سمنان با بیان اینکه مردم می توانند از هر جای ایران به هر جای دیگر بلیت تهیه کنند و سامانه صرفا برای استان نیست، گفت: کنترل های محسوس و نامحسوس برای ارتقای سرویس‌دهی به مسافران نوروزی یکی از اقداماتی است که اداره کل راهداری در طول نوروز در دستور کار دارد.

طحان گفت: مردم انتقادات، پیشنهادات و شکایات احتمالی خود را از  طریق تلفن گویا و سامانه ۱۴۱ با این اداره کل در میان بگذارند.

معاون حمل و نقل راهداری سمنان همچنین گفت: طرح افزایش ایمنی حمل و نقل مسافران نوروزی از تاریخ ۲۵ اسفند سال جاری لغایت ۱۶ فروردین سال۹۹به مورد اجرا گذاشته می شود.

کد خبر: ۷٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha