۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
۳ طرح صنعتی در قم با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر افتتاح شد
در نهمین روز از دهه فجر؛

۳ طرح صنعتی در قم با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر افتتاح شد

قم - همزمان با دهه مبارکه فجر، سه واحد صنعتی در قم با اشتغالزایی ۲۰۰ نفر با حضور وزیر اطلاعات و معاون امور صنایع وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در شهرک‌های صنعتی قم به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار بازار، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات که امروز سه‌شنبه در آستانه سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به قم سفر کرده است طی مراسمی با حضور صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت، سرمست استاندار قم و تعدادی از مسئولان اقتصادی استان، سه طرح مهم صنعتی شامل واحد صنعتی آرین سازه رابین (تولید کننده اسکلت فولادی و فلزی)، واحد صنعتی مفتول فلزی ایرانیان ولا(تولیدکننده مفتول‌های آلیاژی و انواع فنر) و همچنین واحد صنعتی پویا بافت (تولید کننده پارچه گرد باف و پاکت بسته بندی مواد غذایی) را در شهرک صنعتی شکوهیه قم افتتاح کرد.

واحد صنعتی آرین سازه رابین تولید کننده انواع اسکلت فولادی و فلزی با ظرفیت تولید ۱۹ هزار و ۲۰۰ تن محصول در سال، در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع احداث شده است، این واحد صنعتی با ۷۰۰ میلیارد ریال سرمایه ثابت و ۴۰۰ میلیارد ریال ارزش ماشین آلات به فعالیت تولیدی می‌پردازد و برای بیش از ۱۰۰ تن اشتغال ایجاد کرده است.

معاون وزیر صمت همچنین در جریان سفر خود به قم از چندین واحد صنعتی فعال در این استان بازدید کرد و در جریان مشکلات این واحدها قرار گرفت.

کد خبر: ۷۳٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha