۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱
برگزاری مجامع الکترونیکی ۴۰ شرکت بورسی
طی آذر و دی ۹۹ صورت گرفت؛

برگزاری مجامع الکترونیکی ۴۰ شرکت بورسی

خاوری، مسوول درگاه یکپارچه مجامع الکترونیک در شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، از برگزاری مجامع الکترونیکی حدود ۲۰ شرکت در ماه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، پوریا خاوری گفت: همزمان با افتتاح پروژه مجامع الکترونیک توسط رئیس جمهور در آذرماه تا اواخر دیماه، ۳۸ مجمع یعنی ماهانه ۱۹ مجمع الکترونیک برگزار شده است.

خاوری، درگاه یکپارچه ذینفعان را گیت ورودی مجمع الکترونیک دانست و گفت : شرکت در این مجامع هیچ گونه محدودیت سنی ندارد  و هر سهامداری می تواند در مجمع شرکتی که در آنجا سرمایه گذاری کرده، حضور داشته باشد.

وی افزود: افراد زیر ۱۸ سال هم که با شماره تلفن همراه پدر یا سرپرست خود سجامی شده اند، می توانند کد ارسالی را در سامانه وارد کنند و وارد درگاه یکپارچه ذینفعان شوند. یعنی با دریافت رمز عبور و ورود به مجامع الکترونیک، در دستور جلسات و رای گیری ها  مشارکت داشته باشند.

خاوری، شرکت سرامیک های صنعتی اردکان  را اولین شرکتی دانست که مجمع آن به شکل کاملا  الکترونیکی برگزار شد و در آن بیش از ۲۲۰۰  نفر به طور همزمان شرکت کردند  و در مهمترین اتفاق این شرکت که افزایش سرمایه آن بود، ایفای نقش کردند. وی افزود: مجمع این شرکت در نوبت اول آگهی به حد نصاب رسید و موجب شد افزایش سرمایه شرکت به سرعت ثبت شود.

کد خبر: ۷۳٬۰۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha