۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
حقوق ۱۵۰ هزار بازنشسته مازندران همسان‌سازی شده است
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران:

حقوق ۱۵۰ هزار بازنشسته مازندران همسان‌سازی شده است

ساری- محمودی، مدیرکل تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه حقوق ۱۵۰ هزار بازنشسته استان همسان سازی شده است، گفت: تورم افسارگسیخته، افزایش حقوق بازنشستگان را کمرنگ کرده است.

علی اصغر محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار متناسب سازی حقوق بازنشستگان را امری مهم دانست و گفت: سازمان تامین اجتماعی در این طرح پیشگام بوده است و بعد از ۱۳ سال دستگاه های دیگر اقدام کردند.

وی با اظهار اینکه سازمان تامین اجتماعی مکلف به اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان است، افزود: به دلیل عدم تخصیص منابع، این طرح با تاخیر اجرا شده است.

محمودی یادآور شد: قرار بود ۳۰ درصد اعتبارات برای همسان سازی و متناسب سازی حقوق بازنشستگان تخصیص داده شود که درصد کمی از اعتبارات محقق شده است و با این حال حقوق بازنشستگان افزوده شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران افزایش حقوق بازنشستگان را بی بدیل و بی نظیر دانست و گفت: متاسفانه تورم افسارگسیخته این افزایش حقوق را کمرنگ کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ هزار بازنشسته و مستمری بگیر در استان وجود دارد، گفت: از این تعداد ۱۳۰ هزار نفر نسبت به متناسب سازی معترض نیستند ولی ۲۰ هزار نفر نسبت به آن اعتراض دارند و این عده بیشتر کسانی هستند که با براساس قانون مشاغل و سخت وزیان آور بازنشسته شدند.

کد خبر: ۷۳٬۰۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha