۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
«icibot» به کمک صنعت گردشگری می آید
کانال درآمدی جدید برای هتلداران

«icibot» به کمک صنعت گردشگری می آید

با توجه به پاندمی کرونا که صنعت هتلداری و گردشگری را با رکود روبرو کرد، حال فعالان این حوزه با کمک گرفتن از فناوری ها و اپلیکیشنها سعی در بازیابی این صنعت دارند.

بازار؛ گروه فناوری اطلاعات: سایت «اُپن پی آر» نوشت: در بخش گردشگری، اقدامات جدیدی به صورت بدون تماس آغاز شده است. به لطف نرم افزاری که اکنون به طور گسترده در هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد، مسافران  می توانند بدون تماس با کارکنان هتل با خیال راحت خدمات دریافت کنند. عصر دیجیتال در صنعت  هتلداری، بخشی که بیشتر تحت تأثیر شیوع کووید ۱۹ قرار گرفت،  هم وارد شده است به طوریکه  اکنون با استفاده از   «دستیار موبایل» که توسط توسعه دهندگان نرم افزار ترکیه ساخته شده و به طور آزمایشی در آنتالیا اجرا می شود، سرعت  کارها از قبل  افزایش یافته و دسترسی بدون تماس به خدمات در هتل ها نیز فعال شده است.

از طریق برنامه icibot که روی تلفن های همراه بارگیری می شود، مهمانان می توانند برای همه مناطق  جا رزرو کرده و خدمات ویژه را بدون مواجهه یا تماس با کارکنان هتل خریداری کنند. مهمانانی که قبل از ورود به هتل مراحل ورود خود را از طریق تلفن های همراه خود به اتمام می رسانند، حتی می توانند با صدور دستور دیجیتال، درب اتاقی را که در آن قرار دارند باز کنند.

یک کانال جدید درآمدی
مدیر فروش و بازاریابی iciboT، بهادر چاکار با بیان اینکه علاقه گردشگران به خدمات دیجیتال با اجباری شدن تعطیلات ایمن و بدون تماس در طی همه گیر شدن افزایش یافته است، ادامه داد: لحظه ورود به سیستم تا خروج از هتل. icibot یک برنامه تلفن همراه شماره ۱ هتل محسوب میشود. ما از یک فناوری استفاده می کنیم که امکان انجام مراحل چک آنلاین را فراهم می کند، اطلاعاتی راجع به هتل جمع آوری می کنیم و می دانیم از طریق اپلیکیشن تلفن همراه icibot چه فعالیت هایی در هتل وجود دارد.

وی افزود: برنامه های تلفن همراه می توانند درآمد هتلها را افزایش دهند و  بسیاری از مدل های درآمد جدید را به صنعت گردشگری وارد کنند. ما علاقه مند به آینده هستیم و اکنون فقط شروع می کنیم. هدف ما تغییر بخش اقامت است. ما متخصصانی هستیم که دارای فناوری و دانش مدیریت کسب و کار هستیم و در ایجاد تغییر در صنعت گردشگری متمرکز شده ایم.

همچنین ما در حال ایجاد یک پل مستقیم بین هتل و مهمانان شما هستیم. ما با ارائه دقیق ترین و پیشرفته ترین ارتباط بین مشتریان و میهمانان خود، درآمد خود را افزایش می دهیم و در عین حال، با تسهیل فعالیت در هتل، تجارت آنها را نیز توسعه می دهیم.

مدیر فروش و بازاریابی iciboT یادآور شد، ما در حال ایجاد فناوری های جدید در بخش گردشگری، استراتژی، نوآوری، تجربه، تحقیق، طراحی، راه حل های فناوری، داده ها و مشاوران خود هستیم.

کد خبر: ۷۳٬۰۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha