۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
۲۷۴ روستای زنجان در مسیر سیلاب قرار دارد/ ایمن‌سازی روستاها نیازمند ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان:

۲۷۴ روستای زنجان در مسیر سیلاب قرار دارد/ ایمن‌سازی روستاها نیازمند ۴۰۰میلیارد تومان اعتبار

زنجان- خواجه‌ای، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه ۲۷۴ روستای استان در مسیر سیلاب قرار دارد، گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی این روستاها نیاز است.

رضا خواجه ای در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان  نسبت به احداث واحدهای مسکونی شهری اقدامات خوبی را انجام داده است،گفت: از سال ۹۲ تاکنون ۹۹۲ واحد مسکونی شهری در قالب محرومین و طرح اقدام ملی مسکن در استان احداث و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی ۹۸ قطعه زمین به متراژ ۴۲ هزار و ۴۲۰ متر مربع برای تامین ۹۴۲ واحد مسکونی برای طرح اقدام ملی مسکن دریافت شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان با بیان اینکه ۲۷۴ روستای استان در مسیر سیلاب قرار دارد،گفت: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن سازی این تعداد روستا نیاز است.

خواجه ای همچنین تعداد روستاهای محدوده گسل در زنجان را ۱۵۳ روستا با ۱۸  هزار و ۷۳۴ واحد مسکونی اعلام کرد و ابراز داشت: از این تعداد پنج هزار و ۹۵۰ واحد معادل ۳۳ درصد مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه توجه به مقاوم سازی واحدهای مسکن روستایی باعث ماندگاری روستاییان در روستاها می شود،افزود: بنیاد مسکن استان برای مقاوم سازی واحدهای مسکونی غیر مقاوم در سالجاری برنامه ریزی لازم را کرده و تاکنون هم در این زمینه موفق بوده است.

کد خبر: ۷۳٬۰۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha