۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
بهره‌برداری از ۲۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه مخابرات گلستان
مدیر مخابرات منطقه گلستان خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۱۴ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در حوزه مخابرات گلستان

گرگان- مدیر مخابرات منطقه گلستان از بهره‌برداری از ۱۲۴ پروژه مخابراتی در ایام دهه فجر و سرمایه‌گذاری ۲۱۴ میلیارد تومانی این پروژه‌ها خبر داد.

غلامعلی شهمرادی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در ایام دهه فجر امسال ۱۲۴ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری ۲۱۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه این پروره‌ها توزیع عادلانه‌ای داشته و در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری رسیده‌اند، افزود: در اجرای این پروژه‌ها تاکید بر تقویت اینترنت و همراه، بهره‌برداری از سایت‌های جدید همراه اول، تقویت و بهینه سازی شبکه و تکمیل پوشش و اینترنت پرسرعت بوده است.

مدیر مخابرات منطقه گلستان ادامه داد: تحول در کیفیت و پوشس اینترنت و توسعه شبکه همراه اول از مطالبات اصلی مردمی در استان است و با اجرای پروژه‌ها تلاش داریم به این مهم دست یابیم.

وی اضافه کرد: از خردادماه امسال اجرای ۴۰۰ سایت جدید و ارتقاء نسل سایت‌های موجود در دستور کار قرار گرفت و تاکنون ۱۵۰ سایت جدید اجرا و یا ارتقاء یافته‌اند.

شهمرادی با بیان اینکه ۲۵۰ سایت جدید در فاز اجرایی است و سال آینده تکمیل می‌شوند، تصریح کرد: با بهره‌برداری از ۱۴۰ سایت تا فروردین ماه سال آینده اینترنت پرسزعت و پوشش ۱۰۰ درصدی همراه اول در گلستان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر: ۷۳٬۰۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha