۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
۷ میلیارد تومان بیمه بیکاری در زنجان پرداخت شد
مدیرکل تامین اجتماعی زنجان:

۷ میلیارد تومان بیمه بیکاری در زنجان پرداخت شد

زنجان- علیاری، مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: برای ۶ هزار و۳۵۲ نفر در استان زنجان بیش از هفت میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شد.

مسعود علیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار گفت: از اسفند ماه سال گذشته که بیماری کرونا در کشور شیوع پیدا کرد باعث بیکار شدن افراد زیادی شد که در این خصوص تامین اجتماعی به افرادی که شغل خود را از دست دادند بیمه بیکاری پرداخت کرد. 

وی اظهار کرد: با همه گیری کرونا سازمان تامین اجتماعی  خدمات غیر حضوری خود را تقویت و تسریع کرد. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان گفت: براساس آخرین آمار از شیوع ویروس کرونا تاکنون هفت هزار و ۶۵۰ نفر برای دریافت بیمه بیکاری در استان زنجان ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۶ هزار و۳۵۲ نفر در استان مشمول دریافت بیمه بیکاری شدند. 

علیاری تاکید کرد: برای این تعداد بیش از هفت میلیارد تومان بیمه بیکاری پرداخت شده است. 

وی افزود: هنچنین به دو هزار و ۵۰۰ نفر از افرادی که در دوران کرونایی به صورت دائمی شغل خود را از دست دادند  مقرری بیمه‌ بیکاری در دو مقطع شهریور و مهرماه تا اواخر دی‌ماه پرداخت شد. 

مدیرکل تامین اجتماعی زنجان ابراز داشت: افرادی که به دلیل بیماری کرونا به صورت موقت شغل خود را از دست داده بودند و در مراکز درمانی بستری بودند،غرامت دستمزد بیماری خارج از محیط کار برای بیش از سه هزار نفر تحت پوشش پرداخت شد. 

علیاری یاد آورشد: سازمان تأمین اجتماعی یک سازمان بیمه‌گر تامین اجتماعی است و مأموریت اصلی این مجموعه تحت پوشش قرار دادن کارگران و کارکنان حقوق‌بگیر به ‌صورت اجباری و صاحبان حرفه و مشاغل آزاد به‌ صورت اختیاری است.

وی گفت: استان هفت شعبه دائم تأمین اجتماعی و چهار شعبه اقماری دارد و یک شعبه کارگزاری هم فعال است. 

کد خبر: ۷۲٬۹۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha