۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
مشکل مرغ و تخم‌مرغ ادامه دارد
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران:

مشکل مرغ و تخم‌مرغ ادامه دارد

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران با اشاره به مشکل توأمان مرغ و تخم‌مرغ گفت: در این زمینه تخلفات بسیاری صورت گرفته است.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی با اشاره به ۳۲۰ فقره پرونده ورودی به شعب تعزیراتی اظهار کرد: از این تعداد ۲۸۰ فقره، صدور حکم شده‌اند و رقمی که در این پرونده‌ها دارای محکومیت بود، قابل توجه است.

وی ادامه داد: یک فقره ۹۲۸ میلیون تومان جریمه شد که یکی از شرکت‌های بسته بندی تخم مرغ بود و گران فروشی قابل توجهی داشت.

اسفنانی بخش دیگر تخلفات را ناظر بر عملکرد خودسرانه تعمیرگاه‌ها دانست و افزود: متاسفانه اطلاعاتی در اختیار این هاست و مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهند که مثلا ماشین لباسشویی یا یخچال آن‌ها سرویس شود و از این طریق مبالغ گزافی از مردم دریافت می‌شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران بسیاری از این تعمیرگاه‌ها را فاقد مجوز دانست و گفت: بخشی از این‌ها فقط در یک اتاق مستقر هستند و ۱۰ تا ۲۰ خط تلفن در اختیار دارند.

اسفنانی به مردم هشدار داد در صورت تماس گرفتن با چنین تعمیرگاه‌هایی، آنان را به منزل راه ندهند؛ چراکه جایگاه آنان کاملا مخفی است و قابل شناسایی نمی‌باشند و افزود: ما نیز با تحقیقات بسیار آن‌ها را شناسایی کردیم.

وی گفت: حتی اگر این افراد اعلام می‌دارند که ما سرویس کار لوازم خانگی هستیم و هم اینک زمان سرویس لوازم خانگی شماست، نباید توجه کرد و آنان را به منزل راه داد.

اسفنانی ادامه داد: از مردم خواهش داریم اگر با چنین مواردی برخورد کردند حتما به پلیس گزارش دهند.

وی با بیان اینکه چنین متخلفانی ارقام بسیار زیادی را از مردم دریافت کرده‌اند، گفت: بسیاری از این تعمیرگاه‌ها مجوزی ندارند و پرونده آن‌ها به شعب ما ارجاع داده شده است.

اسفنانی اضافه کرد: مردم همچنین باید توافق خود را با باربری‌ها مکتوب کنند تا خدای ناکرده به مشکل بر نخورند.

این مقام ارشد در سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به اینکه برخی از این باربری‌های متخلف اثاثیه مردم را تخلیه نمی‌کنند تا مشتری کل پول مطالبه شده را پرداخت نماید، گفت: مرم حتما باید به این موارد توجه کنند.

اسفنانی همچنین در خصوص افزایش قیمت میوه و تره‌بار اظهار کرد: متاسفانه میوه و تره بار امسال با هزینه گران بارگیری شده است.

وی گفت: ان شاالله به لطف خدا و عنایت بقیه الله بیماری کرونا از دنیا رخت ببندد تا مردم بتوانند امسال میوه شب عید تهیه کنند ولی این بدین معنا نیست که آن‌ها اجازه دارند با هر قیمتی میوه را به فروش برسانند.

کد خبر: ۷۲٬۹۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha