۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
افتتاح بزرگترین پروژه راه سازی در ۲ هفته آینده| اتمام پروژه مسکن مهر تا خرداد ۱۴۰۰
وزیر راه و شهرسازی خبر داد

افتتاح بزرگترین پروژه راه سازی در ۲ هفته آینده| اتمام پروژه مسکن مهر تا خرداد ۱۴۰۰

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی از افتتاح آزادراه غدیر به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های راه سازی با طول ۱۶۰ کیلومتر طی دوهفته آتی خبر داد و گفت: این آزادراه از آبیک تا چرمشهر امتداد دارد.

به گزارش بازار، محمد اسلامی ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اشاره به افتتاح بیش از ۵۰۰ پروژه با سرمایه گذاری حدودا ۱۰ هزار میلیارد تومان طی روزهای آتی گفت: یکی از بزرگترین پروژه های وزارت راه که طی دوهفته آینده به بهره برداری خواهد رسید آزادراه جنوبی تهران و البرز با عنوان غدیراست. طول این بزرگراه ۱۶۰ کیلومتر است و از آبیک در غرب استان البرز تا چرمشهردر شرق استان تهران امتداد دارد. این آزادراه گره ترافیکی را هم برای ترانزیت بین المللی و هم برای رانندگان استان های تهران و البرز و استان های همجوار باز می کند.

وی افزود: علاوه بر پروژه مذکور بیش از ۴۰۰ کیلومتر بزرگراه افتتاح خواهد شد و حدود ۳۳ هزار واحد مسکونی مسکن مهر به مردم تحویل داده می شود. ضمن اینکه در روز یکشنبه ۱۹ بهمن، ۱۰۵ پروژه با اعتبار حدود ۱ هزار و ۴۴۵ میلیارد تومان افتتاح شد.

وزیر راه و شهرسازی از ساخت ترمینال، باند، پارکینگ هواپیما و ساختمان های جانبی جدید در راستای نوسازی فرودگاه کرمان خبر داد و گفت: این پروژه و تعدادی طرح مسکن امروز(دوشنبه ۲۰ بهمن) در این استان افتتاح می شود.

اسلامی در ادامه اظهار داشت: با سفر به استان خراسان جنوبی تعداد زیادی پروژه راه و بزرگراه وجود دارد که به بهره برداری خواهد رسید.

وزیر راه و شهرسازی درباره افتتاح ساختمان های مسکن مهر در استان تهران خاطرنشان کرد: افتتاح واحدهای مسکن مهر پردیس، پرند و هشتگرد انجام می شود. پروژه مسکن مهر بسیار طاقت فرسا بود چون موارد زیربنایی آن لحاظ نشده بود. بیش از ۲ تا ۳ هزار میلیار تومان توسط دولت هزینه شده تا توانستیم امکان زندگی را برای مردم این مناطق فراهم کنیم. تعدادی پیمانکار مشکل دار حضور داشتند که مسائل آنها حل و فصل شد. به هرحال به لطف الهی با ۳۹ هزار مسکن مهر باقی مانده، پرونده مسکن مهر بسته خواهد شد و عمدتا پروژه های طرح اقدام ملی مسکن باقی خواهد ماند که به ترتیب به مردم تحویل خواهد شد. پروژه مسکن مهر حداکثر تا خردادماه ۱۴۰۰ تحویل خواهد شد و این هم به دلیل انشعابات گاز، برق و آب است که باید تامین شود.

کد خبر: ۷۲٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha