۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
خرید یک هزار تن میوه تنظیم بازار ایام عید در همدان/ بازرسی ها تشدید می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خبر داد:

خرید یک هزار تن میوه تنظیم بازار ایام عید در همدان/ بازرسی ها تشدید می‌شود

همدان - متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از پیش بینی خرید یک هزار تن میوه شب عید در همدان خبر داد و افزود: برای شب عید خرید ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب پیش‌بینی شده و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

حمیدرضا متین در گفتگو با خبرنگار بازار از نظارت جدی بر بازار همدان سخن گفت و با اشاره به اینکه کالاهایی که درج قیمت دارند، اجازه افزایش قیمت ندارند، گفت: در صورت افزایش قیمت با فروشندگان ها برخورد می‌کنیم.

وی به تفاوت قیمت کالاها در بازار اشاره کرد و با بیان اینکه در بازار حتی ۱۰ مغازه در کنار هم ممکن است قیمت‌های متفاوتی داشته باشند، افزود: بیشتر با اختلافات قیمت‌های زیاد سر و کار داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه هر کسی به مردم احجاف کند سخت با او برخورد می‌کنیم، اضافه کرد: از ۲۵ بهمن ماه هجمه سنگین بازرسی با کمک بسیج در بازار همدان آغاز می‌شود و تا ۱۵ فروردین به صورت ویژه ادامه دارد.

طی دو ماه آینده بازرسی‌ها به صورت سختگیرانه انجام می‌شود

متین گفت: امیدواریم طی دو ماه آینده که بازرسی‌ها به صورت سختگیرانه انجام می‌شود، آرامشی در بازار وارد شود تا مردم ناراحت نباشند چراکه مردم از این چندگانی قیمت‌ها خسته هستند.

وی با تاکید بر اینکه منکر وجود گرانی در بازار نیستم، گفت: طی ۱۱ شب گذشته بازرسان به صورت شیفت بندی شب در تمام کشتارگاه‌های مرغ استان مستقر بودند تا مرغ به خارج از استان همدان نرود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه سامانه ۱۲۴ صنعت، معدن و تجارت آماده دریافت شکایات مردم است، افزود: هر یک از مردم همدان به ما اطلاع رسانی کنند که جایی در حق آنها احجاف شده برخورد می‌کنیم تا ناراحتی مردم کمتر شود.

کیفیت و مرغوبیت میوه مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد
متین در پاسخ به دلایل اختلاف قیمت میوه با بیان اینکه میوه یک کالای خاص است و کیفیت و مرغوبیت میوه مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد، اضافه کرد: نسخه کاملی برای میدان بار در نظر گرفته شده و بازرسان به صورت شبانه روز در میدان بار مستقر هستند و وضعیت را رصد می کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به موضوع خرید میوه شب عید نیز اشاره کرد و با بیان اینکه پیش بینی شده یک هزار تن میوه شب عید برای همدان خریداری شود، افزود: برای شب عید خرید ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب پیش‌بینی شده و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

کد خبر: ۷۲٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha