۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
۲ بهره بردار کشاورزی از کرج به عنوان برگزیدگان برتر ملی انتخاب شدند
مدیر جهاد کشاورزی کرج:

۲ بهره بردار کشاورزی از کرج به عنوان برگزیدگان برتر ملی انتخاب شدند

کرج- مدیر جهاد کشاورزی کرج گفت: در سال زراعی ٩٩-٩٨ تعداد ۹ بهره بردار به عنوان نمونه برتر استانی انتخاب و به وزارت جهادکشاورزی معرفی شدند که در نهایت هفت نفر به عنوان نمونه استانی و دو نفر از آنها به عنوان برگزیدگان برتر ملی انتخاب شدند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان کرج، اسماعیل صارمی در مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر کشاورزی شهرستان کرج که هم زمان با دهه فجر به صورت ویدیو کنفرانس با حضور رئیس جمهور، وزیر و مدیران بخش کشاورزی انجام شد، گفت: هر سال معرفی، انتخاب و تجلیل از تولیدکنندگان برتر با هدف ارتقا جایگاه حرفه ای کشاورزی، ایجاد انگیزه برای فعالان و تولیدکنندگان و تشویق آنان به منظور تلاش و بهبود کمی و کیفی محصولات، شناخت ظرفیت های تولید و ترویج و معرفی الگوهای موفق انجام می شود.

صارمی افزود: بدین منظور در سال زراعی ٩٩-٩٨ از بین ۲۹ پرونده معرفی شده شهرستان کرج، تعداد ۹ بهره بردار به عنوان نمونه برتر استانی انتخاب و به وزارت جهاد کشاورزی معرفی شدند که در نهایت هفت نفر به عنوان نمونه استانی و دو نفر از آنها به عنوان برگزیدگان برتر ملی انتخاب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی کرج اظهار کرد: «شکوفه شهرزاد» به عنوان تولیدکننده برتر کشت بافت و شرکت تعاونی روستایی سیجان کوثر به مدیر عاملی «ابراهیم فریدونی» به عنوان برگزیدگان ملی از شهرستان کرج معرفی و انتخاب شدند. همچنین «سید یوسف شریفی خلخالی» به عنوان تولیدکننده برتر سبزی و صیفی گلخانه ای، «صمد دمنابی» به عنوان تولید کننده برتر مرغ تخم گذار و «سید محمد میرجلیلی» به عنوان تولید کننده برتر محصول گواهی شده و ارگانیک در بخش استانی به عنوان برتر معرفی شدند.

صارمی اضافه کرد: شرکت فنی مهندسی نوین پارسیان با مدیرعاملی «هدایت آرین پور» به عنوان شرکت برتر خدمات مشاوره ای، شرکت تعاونی گاوداران صنعتی البرز (ستاره) به مدیرعاملی «بهمن عابدینی» به عنوان اتحادیه تعاونی برتر دامداران، اتحادیه تعاونی مرغ تخمگذار البرز به مدیرعاملی «علی احدی» به عنوان اتحادیه تعاونی برتر مرغداران تخم گذار و «زهرا محمودی نیا» به عنوان مدیرعامل برتر صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی و عشایری در بخش استانی معرفی و انتخاب شدند.

مدیر جهاد کشاورزی کرج گفت: امیدواریم با استمرار این موضوع ضمن تشویق دیگر تولیدکنندگان، شاهد دستیابی به کشاورزی پایدار، جهش تولید و حصول اهداف بلندمدت وزارت جهاد کشاورزی در عرصه خود کفایی و افزایش کمی و کیفی محصولات کشاورزی باشیم.

کد خبر: ۷۲٬۸۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha