۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
 اولین پارک وساختمان توان افزایی معلولان در آمل افتتاح شد
همزمان با دهه فجر؛

اولین پارک وساختمان توان افزایی معلولان در آمل افتتاح شد

آمل- نخستین پارک و ساختمان توان افزایی ویژه معلولان مازندران و مرکز جامع سلامت پروژه اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر در منطقه امت آباد آمل افتتاح شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شهرداری آمل،  سید حمید هاشمی شهردار آمل در این‌ مراسم با اشاره به اینکه پارک و ساختمان ویژه معلولان در زمینی به مساحت۶۰۰ متر و با زیربنای۴۰۰ متر مربع در دوطبقه احداث شده است، تصریح کرد: این پروژه در قالب اقدام مشترک بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی مازندران در مجموع  با اعتبارحدود ۴۲ میلیارد ریال و مرکز جامع سلامت در زمین ۴۰۰ متری اهدایی مرحوم حیدری با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال با بنای ۴۰۰ متر مربع ساخته و بهره برداری شد.

شهردار آمل با بیان رویکرد جدی شهرداری آمل ارائه خدمات بیشتر در مناطق کم برخوردارشهرداری است، گفت: ظرفیت شهر آمل می طلبد که کارهای مشابه با همکاری اداره کل راه وشهرسازی در مناطق کم برخوردارشهری انجام شود.

هاشمی افزود: اجرای طرح های خدماتی و رفاهی در مناطق کم برخوردار شهری علاوه بر بهره مندی ساکنان این مناطق، توسعه فرهنگی و اجتماعی نیز به همراه دارد.

فرماندار ویژه شهرستان آمل نیز در این مراسم با اشاره به توانمندی و جایگاه شهرستان آمل اظهار کرد: در کنار جایگاه ویژه اقتصادی که یکی از شاخصه های توسعه و ویژگی مهم شهرستان به شمار می رود، در حوزه شهری نیز آمل دارای جایگاه ارزشمندی است.

علیرضا شریعت وجود صنایع مختلف و دارا بودن قطب صادراتی مازندران در آمل را از ظرفیت های بالقوه این شهرستان برشمرد و عنوان کرد: این ظرفیت ها می تواند در برآوردن نیازهای توسعه ای مناطق مختلف آمل موثر باشد.

مدیرکل راه وشهرسازی مازندران در آیین افتتاح این طرح ها که از سوی معاونت مسکن وبازآفرینی شهری این اداره کل ساخته شد، گفت: رویکرد شهرداری آمل در حوزه بازآفرینی و توانمندکردن مناطق کم برخوردار شهری عملکرد قابل قبولی درسطح استان است و از این حیث شهرداری آمل رتبه نخست در حوزه بازآفرینی شهری درمازندران را دارد.

سید محمد نظری با قدردانی از حمایت ویژه شورا و شهرداری آمل به حوزه بازآفرینی شهری افزود: یکی از رویکردهای این اداره کل درحوزه معاونت مسکن و بازآفرینی شهری با همکاری شهرداری ها توسعه عدالت اجتماعی و ارائه خدمات برابر به مناطق کم برخوردار شهری است و در همین راستا طرح های زیادی در سطح استان در دست اجرا است.

شهرحدود ۳۰۰ هزارنفری آمل دارای دومنطقه محروم امت آباد و رضوان ۳۸ است که بیش از ۳۰۰ خانوار دارد.

کد خبر: ۷۲٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha