۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
آموزش خرید بیت کوین بدون احراز هویت

آموزش خرید بیت کوین بدون احراز هویت

بسیاری به دنبال این هستند که به‌صورت ناشناس و بدون احراز هویت ارز دیجیتال و بیت کوین بخرند. در این مطلب ما قصد داریم تا به شما انجام این کار را آموزش دهیم. اما در ابتدا ببینیم که اصلاً چنین کاری شدنی است یا نه.

به گزارش بازار، به‌صورت کلی یکی از خصوصیاتی که در شبکه‌ی بلاک چین بیت کوین وجود دارد این است که تراکنش‌های این ارز دیجیتال غیرقابل‌برگشت هستند. درواقع این بدین معنی است که اگر شما بیت کوین خود را به کاربری دیگر بفروشید و آن کاربر پولی که از راه غیرقانونی به‌دست آورده باشد را به شما پرداخت کند، شما هم بیت کوین خود را از دست می‌دهید و هم حساب بانکی شما مسدود می‌شود. ازاین‌رو فروشندگان بیت کوین در راستای اطمینان از این که کاربر خریدار وجه مربوطه را از راه غیرقانونی به‌دست نیاورده است، ترجیح می‌دهند از کاربرانی خرید کنند که حساب کاربری آن‌ها در صرافی ارز دیجیتال موردنظر، احراز هویت شده باشد. اما بنا به دلایلی که مهم‌ترین آن درخواست ناشناس ماندن کاربر است، بسیاری به دنبال این هستند که به‌صورت ناشناس و بدون احراز هویت ارز دیجیتال و بیت کوین بخرند. در این مطلب ما قصد داریم تا به شما انجام این کار را آموزش دهیم. اما در ابتدا ببینیم که اصلاً چنین کاری شدنی است یا نه.

آیا می‌ توان بدون احراز هویت بیت کوین خرید؟
بله، این کار شدنی است. در حقیقت پلتفرم‌های معاملاتی و صرافی‌های ارز دیجیتال بسیاری وجود دارند که شما می‌توانید به‌وسیله‌ی آن‌ها و بدون انجام احراز هویت، اقدام به خرید بیت کوین کنید. ولی باید دقت کنید که این کار در کنار محرمانه نگه داشتن هویت شما، معایب خاص خود را نیز دارد. به طور مثال ممکن است مورد پولشویی توسط افراد دیگر قرار بگیرید یا اگر احراز هویت نکرده‌اید ممکن است کسی با شما وارد خرید و فروش نشود یا در بعضی موارد نمی‌توانید حساب‌های خود را از طریق بانک شارژ کنید. اما احتمالاً این سؤال نیز مطرح می‌شود که اساساً چه افرادی به دنبال خرید بیت کوین بدون انجام احراز هویت هستند؟

کدام افراد به دنبال خرید بیت کوین بدون احراز هویت خواهند بود؟

به‌صورت کلی این افراد را می‌توان در دسته‌بندی‌های زیر قرارداد:

- افرادی که تمایلی به ارائه‌ی اطلاعات هویتی و تصویر خود ندارند.
- افرادی که به دنبال راه‌های سوءاستفاده از بیت کوین بوده و قصد مخفی نگه‌داشتن هویت خود را دارند.
- افرادی که قصد استفاده از بیت کوین برای مقاصدی چون پول‌شویی را دارند.
- افرادی که قصد دارند تا با استفاده از بیت کوین اقدام به کلاه‌برداری اینترنتی کنند.
- افرادی که مالک حساب‌های بانکی و اعتباری اجاره‌ای هستند.
- فیشرها.

همان‌طور که می‌بینید اکثر کسانی که می‌خواهند بدون احراز هویت به خرید و فروش بیت کوین بپردازند، به قصد کلاهبرداری یا پولشویی این کار را می‌کنند ولی البته دسته‌ی دیگری نیز هستند که علاقه‌ای ندارند تا اطلاعات هویتی خود را به دیگر افراد نشان دهند. اما خرید بیت کوین بدون احراز هویت به چه شکلی امکان‌پذیر است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به این پرسش پاسخ دهیم و باهم راه‌های خرید بیت کوین بدون احراز هویت را بررسی کنیم.

روش‌ های خرید بیت کوین بدون احراز هویت
در این بخش از مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم که بدون احراز هویت چگونه بیت کوین بخریم؟ به‌طور کلی جهت خرید بیت کوین بدون احراز هویت، می‌توان از روش‌های مختلفی اقدام کرد که این روش‌ها عبارت‌اند از خرید بیت کوین با پول نقد، خرید بیت کوین بدون احراز هویت از صرافی‌های خارجی و خرید مستقیم بیت کوین از خودپرداز (ATM). روش آخر که استفاده از خودپرداز است در کشور ما امکان‌پذیر نیست ولی شما به عنوان یک کاربر ایرانی می‌توانید از دو روش اول استفاده کنید و بدون احراز هویت بیت کوین بخرید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به معرفی و بررسی این دو روش بپردازیم.

خرید بیت کوین با پول نقد
شاید ساده‌ترین راهی که بتوان بدون احراز هویت بیت کوین خرید، همین روش خرید به‌وسیله‌ی پول نقد است. با استفاده از این روش شما مستقیماً با فروشنده‌ی بیت کوین ارتباط برقرار کرده و با پرداخت مبلغ مورد تأیید، بیت کوین خود را در کیف پول ارز دیجیتال‌تان دریافت خواهید کرد. این روش در کنار سادگی، معایبی هم دارد. مثلاً ازجمله معایب این روش می‌توان به این اشاره کرد که شما باید فردی را پیدا کنید که با دریافت پول نقد به شما بیت کوین بفروشد. دوماً فرد پیداشده باید قابل‌اطمینان باشد و مطمئن باشید که پس از دریافت پول، بیت کوین را به‌ حساب شما انتقال خواهد داد.

خرید بیت کوین از صرافی‌ های خارجی بدون احراز هویت
هم‌اکنون تعداد زیادی صرافی ارز دیجیتال خارجی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها شما می‌توانید بدون انجام احراز هویت اقدام به خرید بیت کوین کنید. البته در اکثر این وب‌سایت‌ها به علت تحریم‌های اعمال‌شده بر کشور ایران، انجام این کار برای کاربرانی با آی‌پی ایران ممکن نیست. اما درهرصورت می‌توانید با استفاده از وی*پی‌*ان‌ها، آی پی خود را تغییر داده و این فرایند را انجام دهید که البته این کار نیز ریسک‌های خود را به همراه دارد و در صورت شناسایی شدن به‌وسیله‌ی تیم پشتیبانی صرافی، حساب و دارایی‌های شما در صرافی بلوکه خواهند شد.

صرافی‌ های معتبر برای خرید بیت کوین بدون احراز هویت
حال در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین صرافی‌های بیت کوین بدون نیاز به احراز هویت را بررسی کنیم.

صرافی ارز دیجیتال Switchere
صرافی ارز دیجیتال «سوئیچر» (Switchere) در حال حاضر جزء برترین صرافی‌های آنلاین جهت خرید ارز دیجیتال و مخصوصاً بیت کوین بدون احراز هویت به‌حساب می‌آید. از طرفی این صرافی کلیه‌ی مجوزهای ضروری جهت ایجاد کیف پول ارز دیجیتال و مبادلات رمز ارزها را دارد و همین موضوع تا حدودی خیال کاربران را بابت اعتبار این صرافی راحت کرده است.

علاوه بر این در این صرافی ارز دیجیتال، شما می‌توانید به‌وسیله‌ی کارت‌های اعتباری و ویزا کارت و مستر کارت نیز اقدام به پرداخت کنید. همچنین این صرافی رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد و به‌راحتی می‌توانید از خدمات موجود در آن استفاده کنید. از طرفی بزرگ‌ترین ایراد این صرافی ارز دیجیتال این است که کارمزدهای دریافتی به‌وسیله‌ی صرافی دقیقاً مشخص نیست و این کارمزدها برای هر تراکنش به‌وسیله‌ی ماشین‌حساب خود صرافی محاسبه خواهد شد. همچنین ایراد دیگر این صرافی ارز دیجیتال این است که فقط می‌توانید به‌وسیله‌ی ارزهای فیات اقدام به خرید بیت کوین کنید.

صرافی آنلاین Changelly
در صرافی «چِینجلی» (Changelly) بدون احراز هویت می‌توانید اقدام به خرید بیت کوین کنید، البته چینجلی نوعی احراز هویت را برای کاربران خود در نظر گرفته است که تنها نیاز به ایمیل کاربر و تأییدیه‌ ایمیل وی دارد.

صرافی ارز دیجیتال Bitmex
صرافی ارز دیجیتال «بیتمکس» (Bitmex) در کشور آمریکا قرار دارد و به دلیل تحریم‌ها نمی‌توان با آی پی ایران وارد صرافی شد و ازاین‌رو باید از وی*پی*ان‌ استفاده کنید. از جمله ویژگی‌های بیتمکس می‌توان به رابط کاربری ساده‌ی آن اشاره کرد.

صرافی ارز دیجیتال LocalBitcoins
صرافی ارز دیجیتال «لوکال بیت کوینز» (Localbitcoins) یک صرافی همتا به همتا است که می‌توانید به‌وسیله‌ی آن و بدون احراز هویت نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید. صرافی لوکال بیت کوینز از سال ۲۰۱۲ تا به حال مشغول فعالیت است و در حال حاضر یکی از معتبرترین و محبوب‌ترین صرافی‌های خریدوفروش بیت کوین به‌ حساب می‌آید. شما در این صرافی ارز دیجیتال می‌توانید به‌وسیله‌ی کارت‌های اعتباری، پی پال، وسترن یونیون و... اقدام به خرید بیت کوین کنید. جالب است بدانید که لوکال بیت کوینز یک صرافی ارز دیجیتال غیرمتمرکز است و تمامی فرایندهای خریدوفروش ارزهای دیجیتال در آن بر عهده‌ی خود کاربران است. از طرفی در این صرافی ارز دیجیتال هیچ محدودیتی برای تعداد تراکنش‌ها و سقف تراکنش‌ها برای کاربران وجود ندارد.

صرافی ارز دیجیتال Bitquick
از دیگر پلتفرم‌های معتبر و محبوب خرید بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال می‌توان به صرافی «بیت کوئیک» (Bitquick) اشاره کرد که در آن شما می‌توانید بدون احراز هویت اقدام به خرید بیت کوین کنید. این صرافی ارز دیجیتال فعالیت‌های خود را از سال ۲۰۱۳ شروع کرده است؛ شما می‌توانید به‌صورت مستقیم و از طریق پول نقد، یا به‌وسیله‌ی کارت‌های اعتباری، ویزا و مستر کارت و همچنین پی پال اقدام به خرید ارزهای دیجیتال کنید. از طرفی میزان کارمزد دریافتی توسط بیت کوئیک برای هر تراکنش ۲ درصد است. نکته‌ی دیگر اینکه در این صرافی هیچ‌گونه محدودیتی ازنظر تعداد و مبلغ تراکنش برای کاربران در نظر گرفته نشده است.

صرافی ارز دیجیتال Wall of coins
این صرافی ارز دیجیتال «وال او کوینز» (Wall of coins) یک صرافی همتا به همتا است که قابلیت خرید بیت کوین بدون احراز هویت را برای کاربران خود فراهم آورده است. راه‌های پرداخت در وال او کوینز نیز به‌وسیلهی پول نقد و مانی‌گرام است. از طرفی نرخ کارمزد دریافتی به‌وسیله صرافی نیز بین یک تا دو درصد مبلغ تراکنش تعیین ‌شده است.

صرافی ارز دیجیتال Coinmama
صرافی ارز دیجیتال «کوین ماما» (Coinmama) از سال ۲۰۱۳ فعالیت‌های خود را رسماً شروع کرده است و در حال حاضر این امکان را فراهم کرده تا کاربران بتوانند بدون احراز هویت اقدام به خرید ارزهای دیجیتال و مخصوصاً بیت کوین نمایند. از طرفی شما می‌توانید به‌وسیله‌ی کارت‌های اعتباری مثل ویزا کارت و مستر کارت پرداخت‌های خود را انجام دهید. همچنین در کوین ماما در صورت استفاده از کارت‌های اعتباری، جهت پرداخت، میزان کارمزد دریافتی توسط صرافی ۶.۷۵ درصد از مبلغ تراکنش خواهد بود.

صرافی آنلاین Mercatox
در صرافی ارز دیجیتال «مرکاتوکس» (Mercatox) نیز می‌توانید بدون احراز هویت بیت کوین بخرید اما مشکلی که این صرافی دارد این است که حجم نقدینگی موجود در آن پایین است. از طرفی تنها واحد پولی مورداستفاده در این صرافی دلار آمریکا است و این کار را برای کاربران ایرانی مشکل می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال bisq
در آخر به صرافی «بیسک» (bisq) می‌رسیم؛ صرافی دیگری که به کاربران اجازه می‌دهد بدون احراز هویت به خرید و فروش بیت کوین بپردازند. شما می‌توانید با ورود به وب‌سایت این صرافیِ ارز دیجیتال و دانلود اپلیکیشن این صرافی، بدون احراز هویت اقدام به خریدوفروش بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال کنید.

صرافی ارز دیجیتال Bit24

بیت 24 یکی از صرافی‌های ایرانی است. به لطف این امکان می‌توان با حساب‌های بانکی عادی و پرداخت‌های ریالی اقدام به خرید و فروش انواع ارز دیجیتال نظیر بیت کوین کرد. تسویه سریع از ویژگی‌های آن است.

سخن پایانی
اگر قصد احراز هویت در صرافی‌های ارز دیجیتال را ندارید و به هر دلیلی می‌خواهید بدون افشای اطلاعات هویتی خود اقدام به خرید بیت کوین کنید، در حال حاضر صرافی‌های ارز دیجیتال بسیاری هستند که این قابلیت را برای شما در نظر گرفته‌اند. در این مطلب ما سعی کردیم ضمن معرفی راه‌های خرید بیت کوین بدون احراز هویت، به معرفی و بررسی برترین صرافی‌های ارز دیجیتالی بپردازیم که می‌توانید به‌وسیله‌ی آن‌ها اقدام به خرید بیت کوین کنید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع‌شده باشد و توانسته باشیم تا در این راه به شما کمک کنیم.

گفتنی است  تهیه این لیست هیچ تعهد قانونی برای روابط مالی فی مابین خریدار و فروشنده و ارتباطات صرافی ها و متقاضیان ارز رمز برای  سایت تحلیل بازار ایجاد نمی کند.   

کد خبر: ۷۲٬۸۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 10
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سعادت IR ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      17 5
      وقتی کسی خریدار بیت کوین باشه چطور ممکنه هدف پولشویی قرار بگیره. لطفاً کمی در کاربرد مفاهیم دقت کنید.
    • Elias NL ۰۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
      4 3
      سلام دوست عزیز با استفاده از مستر کارت و ویزا کارت فیزیکی از کدوم صرافی میشه خرید انجام داد
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۳
      8 3
      اگه بیت کوین رو خریدیم و بعدش سایتش از طرف دولت ایران فیلتر شد همه چیز میره رو هوا و در یم لحظه همه زندگی ات رو از دست می دی، لطفا اشاره کنید
    • رضوان شاهزیدی IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      1 18
      از برنامه خودتون ممنون هستیم
    • رضوان شاهزیدی IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
      2 2
      شرمنده شما با سایت بیت کوین آشنایی هستین که با زدن هفت بار در روزنامه رول زدن بیت کوین رایگان میده وارد صفحه اصلی که بریم و روزی هفت بار رول بزنیم بیت کوین رایِگان به دست میاریم می خواستم ببینم آیا میدانید که این موضوع صحت دارد یا نه ممنونتون میشم اگر کامل منو راهنمایی کنید منتظر پاسخ شما هستم

      پاسخ سایت: سلام. موضوع به همکاران سروریس مربوطه ارجاع شد. در اولین فرصت مطلب مورد نظر آماده می شود. اگر قابلیت نشر داشت، انتشار می یابد. در غیر این صورت در همین بخش نظرات، پاسخ شما ارائه خواهد شد. سپاس از شما مخاطب گرامی

    • علی IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      3 4
      تو این شرایط نا مطمئن که هرروز تحریما بیشتر میشه. خرید از صرافی داخلی معتبر مانند رمزینکس و یا ... امنیت بیشتری داره تا صرافی های خارجی.
    • Hojjat FR ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۶
      3 1
      تمام این صرافی‌ها در خارج از ایران هستند و با کارت بانک های معمولی ما نمیشود خرید کرد... لطفا صرافی‌های بدون احراز هویت در ایران را معرفی کنید..ممنون
    • Pari IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      1 2
      اگه بیت کوین داشته باشین چندصدم چه جوری میتونیم بفروشیم، وبدون احزازهویت کدوم صرافی یاید بریم که پول نقد یا ریال یا دلار بده جایه مطمئن توایران کجاست ممنون میشم راهنمایی. کنید
    • علی TR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
      4 1
      سلام،، من اکثر اینها رو رفتم آخرش احراز هویت میخواد،،،، لطفا با تحقیق بیشتر، اطلاعات دقیقتری به خواننده هاتون بدین.... ممنون،، لطفا این پیام رو تایید کنید
    • Kasra IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۶
      4 1
      سلام دوستان صرافی بدون احراز سراغ داشتید ممنونم به من بگید (به دلیل نداشتن سن قانونی نیاز دارم)