۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱
۳ شهرک و ناحیه صنعتی خصوصی در گلستان ایجاد می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان:

۳ شهرک و ناحیه صنعتی خصوصی در گلستان ایجاد می‌شود

گرگان- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از ایجاد سه شهرک و ناحه صنعتی خصوصی در گلستان خبر داد و گفت: مطالعات ایجاد این شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام شده و در مرحله تصویب هستند.

حجت اله خلیل زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم‌اکنون گلستان دارای ۲۴ شهرک و ناحیه صنعتی است و اجرای شهرک و ناحیه خصوصی در استان در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: در دو سه سال اخیر بخش قابل توجهی از زیرساخت‌های شهرک هزار هکتاری (منطقه ویژه اقتصادی اترک) تامین شده و وسعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان ادامه داد: در دو سال اخیر فاز دوم (طرح توسعه) شهرک صنعتی علی آبادکتول اجرا شده و شهرک صنعتی گمیشان پس از یک دوره هفت سال بلاتکلیفی به بهره برداری رسید.

وی از مصوب شدن طرح توسعه شهرک ۱۰۰ هکتاری گنبدکاووس خبر داد و افزود: هم‌اکنون مطالعات مکان یابی شهرک صنعتی کلاله با اولویت یک و دو توسعه ناحیه صنعتی دهنه در حال انجام است.

خلیل زاده تصریح کرد: مطالعات ایجاد سه شهرک و ناحیه صنعتی در گلستان انجام شده و در مرحله تصویب آن هستیم.

وی با این توضیح که استعلام‌های لازم برای اجرای این شهرک‌ها و نواحی توسط بخش خصوصی انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک صنعتی مبل عطاآباد و چن‌سولی آق قلا مجوزهای لازم را دریافت کرده اند و امیدواریم تا پایان سال به هدف‌گذاری اجرای سه شهرک و ناحیه صنعتی خصوصی در گلستان دست یابیم.

کد خبر: ۷٬۲۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha