۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
۷ طرح بزرگ صنعتی در مازندران افتتاح می‌شود
رئیس سازمان صمت مازندران:

۷ طرح بزرگ صنعتی در مازندران افتتاح می‌شود

ساری- قوانلو، مدیرکل صمت مازندران گفت: هفت پروژه صنعتی بزرگ استان با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومان توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود.

حسینقلی قوانلو در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه هفت طرح بزرگ با سرمایه گذاری ۸۰۰ میلیارد تومان توسط رئیس جمهور و وزیر صمت در استان افتتاح می شود، گفت: این طرح‌ها ۳۰ بهمن ماه به صورت مجازی افتتاح می شود.

وی با اظهار اینکه پایانه صادراتی روماک با ۴۰۰ میلیارد تومان، کارخانه آرد و کارخانه پروفیل از جمله پروژه های بزرگ هستند که توسط رئیس جمهور افتتاح می‌شود، گفت: علاوه براین ۹۰۰ پروژه کوچک در شهرستان‌های مختلف در دهه فجر افتتاح شده اند.

وی مجموع سرمایه گذاری ۹۰ طرح نیمه بزرگ را بیش از ۷۴۰ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: در مجموع با احتساب هفت طرح بزرگ بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه صنعتی افتتاح و برای هزار و ۵۰۰ نفر با افتتاح این طرح اشتغالزایی می شود.

قوانلو با عنوان اینکه کارخانه پروفیل کاسپین با ۱۸۳ میلیارد تومان اعتبار، کارخانه آرد بهشهر با ۵۴ میلیارد تومان اعتبار از پروژه‌های بزرگ به شمار می رود، گفت: در حوزه معدن نیز هدف این است که از ظرفیت معادن قبلی استفاده کنیم.

رئیس سازمان صمت مازندران از احیای ۲۵ واحد معدنی تعطیل و بازگشت ۸۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید و اشتغال هزار و ۱۰۰ نفر در سال جاری خبر داد و گفت: احیای واحدهای معدنی تعطیل نیز ۴۰۰ نفر را مشغول به کار کرده است.

کد خبر: ۷۲٬۸۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha